صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
سرپرست واحد تهران شمال:

آموزش رکن اصلی دانشگاه است

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با تشریح اهمیت حوزه آموزش در دانشگاه از این بخش به عنوان پایه و رکن اصلی بنیاد فعالیت‌های دانشگاهی یاد کرد.
کد خبر : 284197

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ دکتر حمیدرضا خالدی در آستانه امتحانات پایان ترم و در نخستین نشست صمیمانه خود با کارکنان معاونت آموزشی با قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان فداکار و خدوم معاونت آموزشی، به تبیین راهبردهای واحد و انتظارات خود برای ارتقای خدمات و بهبود کیفیت آموزشی پرداخت.


وی با تبیین مهم ترین اهداف و برنامه های واحد دانشگاهی در حوزه آموزشی، شنوای نظرات کارکنان این بخش از دانشگاه نیز بود.


خالدی با بیان اینکه خدمت به مردم و جامعه یک فرصتی مهم است که برای بعضی از انسانها این فرصت در قالب شغل و مسئولیت تحقق پیدا می کند و می تواند منشاء خیر و برکات فراوان برای آن فرد و جامعه شود، گفت: «گروه هدف واحد تهران شمال بالغ بر 35 هزار جوان و مشتاق علم هست که برقراری تعامل شایسته با آنها نیاز به تدبیر و ظرافت دارد و خدمت به این سیل جوانان که جامعه ای پویا در دانشگاه است و هر ساله این جامعه تازگی و طراوت خاص خود را دارد، فرصتی بسیار مغتنم و اما وظیفه ای بسیار سنگین است.»


وی با طرح موضوع ارزشیابی منابع انسانی، توجه به ایجاد شرایط و بستر لازم برای بکارگیری استعدادها و توانمندی ها در مشاغل در کنار خدمت صادقانه و شفاف را بخش دیگری از رویکرد خود برشمرد و از کارکنان خواست در تحقق این امر اهتمام مضاعفی مصروف دارند.


دکتر سید عطاالله افتخاری سرپرست معاونت آموزشی واحد تهران شمال نیز به ترسیم برنامه های خود در این بخش از دانشگاه پرداخت.


بخش دیگر این نشست پرسش و پاسخ و ارایه راهکارهای عملی برای ارتقای خدمات آموزشی بود که خالدی و افتخاری به پاسخگویی آن پرداختند.



انتهای پیام/

ارسال نظر