صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیران ارشد فرهنگی مهمان «اهالی بهشت» می‌شوند

سی‌امین قسمت از «اهالی بهشت» با موضوع «سبک زندگی اسلامی - ایرانی» امشب (24 تیرماه) با حضور سه تن از مدیران ارشد فرهنگی کشور به روی آنتن شبکه قرآن می‌رود.
کد خبر : 28405

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی ویژه برنامه «اهالی بهشت»، موضوع سی‌امین برنامه اهالی بهشت «سبک زندگی اسلامی - ایرانی» است که حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین شاهمرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و محمود گلزاری مشاور امور خانواده و جوانان وزارت ارشاد، به عنوان مهمان برنامه امشب حضور دارند و درباره این موضوع صحبت می‌کنند.


محمود صلاحی، تحقیقات و مطالعات زیادی برای کاربرد الگوهای مدیریت اسلامی در جامعه دارد که بدین منظور و با انتشار مجموعه «منشور مدیریت اسوه» در سال 2012 مفتخر به جایزه بین‌المللی خلاقیت شد.


محمود گلزاری از اساتید دانشگاه است که در دولت یازدهم، معاون امور ساماندهی وزارت ورزش و جوانان بود که چندی پیش از این سمت استعفا کرد. دبیری ستاد ملی ساماندهی امور جوانان و ریاست ستاد برگزاری هفته ازدواج ازجمله فعالیت های اجرایی وی در طول حضورش در سمت معاونت وزارت ورزش و جوانان بوده است.


حجت الاسلام و المسلمین سید حسین شاهمرادی، صاحب تالیفات متعددی است و از جمله سوابق علمی و اجرائی وی می‌توان به همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، موسس موزه هنرهای دینی امام علی(ع)، مشاور رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مشاور معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس ستاد سال تکریم حضرت امیر المومنین(ع) اشاره کرد.


سردبیری و اجرای برنامه «اهالی بهشت» بر عهده محمد متین است. در این برنامه که هر شب در ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن می رود، بخش هایی با عنوان «رادیو رمضان» و «نذر فرهنگی» پخش می شود. همچنین تیتراژ این برنامه توسط حامد محضرنیا خواننده پاپ جوان کشورمان اجرا شده است.


ویژه برنامه «اهالی بهشت» محصول گروه علوم قرآنی شبکه قرآن سیمااست که با تهیه‌کنندگی و طراحی رضا صبور و همراهی و مشاوره دکتر رحیم قربانی در طول ماه مبارک رمضان از ساعت 23 الی 1:30 بامداد هر شب به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود و تکرار آن نیز ساعت 14 روز آینده از همین شبکه پخش می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر