صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۴

اسرائیل مجوز بازسازی منازل مسکونی رهبران حماس را صادر کرد

منابع فلسطینی از مجوز اسرائیل برای بازسازی خانه رهبران شاخص «حماس» و دو نفر از رهبران گردان‌های «قسام» که در جنگ 51 روزه غزه به‌طور کلی ویران شدند، خبر دادند.
کد خبر : 28362

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از روزنامه «الحیات»، منابع فلسطینی اعلام کردند: رژیم صهیونیستی به‌تازگی با بازسازی منازل مسکونی برخی از رهبران جنبش «حماس» موافقت کرده است.


براساس این گزارش، اجازه بازسازی به «حماس» در حالی داده شده است که اسرائیل همچنان از بازسازی منازل رهبران دیگر جنبش‌های مقاومت فلسطین خودداری می‌کند.


این منابع افزودند: اسرائیل مجوز ورود کامیون‌های حامل مواد ساختمانی برای بازسازی خانه‌ صدها نفر از فلسطینیان را که خانه‌هایشان به‌طور کلی نابود شده، صادر کرده است.


به‌گفته منابع فلسطینی، قرار است از میان رهبران شاخص «حماس» منزل «محمود زهار» و دو نفر از رهبران گردان‌های «قسام» (شاخه نظامی جنبش «حماس») و منزل شهدایی همچون «محمد ابوشماله» و «رائد عطار» بازسازی شوند. این دو نفر چند روز پیش در حملات نیروهای اسرائیلی شهید شدند.


ارتش اسرائیل در خلال جنگ 51 روزه غزه، بیش از 2200 فلسطینی را شهید و 11 هزار نفر دیگر را مجروح کردند. همچنین حدود 140 هزار واحد مسکونی تخریب شدند که در این میان، 11 هزار واحد به‌طور کلی میران شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر