صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
رئیس صندوق رفاه خبر داد؛

ایجاد جاده‌های تندرستی در مجتمع‌های خوابگاهی دخترانه

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از ایجاد جاده‌های تندرستی در مجتمع‌های خوابگاهی دخترانه خبر داد.
کد خبر : 283285

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ذوالفقار یزدان‌مهر از ایجاد جاده های تندرستی در مجتمع های خوابگاهی دخترانه خبر داد و گفت: در بحث سراهای دانشجویی (خوابگاه های دانشجویی) نگاه ما این نیست که صرفا خوابگاه یک محل خواب باشد، ما نگاه جامعی به سراهای دانشجویی داریم.


وی ادامه داد: در دوسال گذشته سعی کردیم در کنار بحث رتبه‌بندی و ارتقا خوابگاه‌ها، به بحث نشاط تندرستی دانشجویان توجه ویژه داشته باشیم برای همین اتاق‌های تندرستی را در خوابگاه‌ها دایر کردیم.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: در حال حاضر ۲۰۰ خوابگاه به امکانات ورزشی مجهز شده است و امسال در کنار آن به بحث جاده‌های تندرستی خواهیم پرداخت.


وی ادامه داد: جاده‌های تندرستی دور تا دور خوابگاه‌های دخترانه در مجتمع‌های خوابگاهی با مشارکت دانشگاه‌ها در یک فضای محصور و محفوظ ایجاد می‌شود و محلی برای تفریح و ورزش دانشجویان دختر خوابگاهی است.


یزدان‌مهر افزود: این جاده‌ها به امکانات ورزشی مثل دوچرخه و اسکیت مجهز می‌شود و دانشجویان دختر دریک فضای امن و با نشاط به تفریحات سالم می‌پردازند.


وی با بیان اینکه اولین جاده تندرستی در دانشگاه شهید باهنر کرمان ایجاد شده است، افزود: ایجاد این جاده‌های تندرستی بستگی به تقاضای دانشگاه‌ها دارد ولی سعی می‌کنیم مجتمع‌های خوابگاهی در دانشگاه‌های کمتر توسعه‌یافته را در اولویت قرار دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر