صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
سرپرست واحد زابل:

دانشگاه آزاد اسلامی نقشی موثر در تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد ایفا می‌کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل گفت: دانشگاه‌های قبل از انقلاب اسلامی نتوانسته بودند به رسالت خود در راستای تربیت نیروی متعهد و متخصص به نحو شایسته‌ای عمل کنند اما دانشگاه آزاد اسلامی نقشی موثر در تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد کشور ایفا می‌کند.
کد خبر : 282147

به گزارش خبرنگار آنا از زابل، دکتر محمد عمرانی در جلسه هم اندیشی هیات رئیسه و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل با تبریک سالروز سی و ششمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دو سال پس از انقلاب فرهنگی در کشور و به دلیل عدم امکانات کافی در زمینه تحصیلات عالی، بسیاری از جوانان جهت تحصیل به خارج از کشور می رفتند. در این برهه از زمان نیاز به گسترش مراکز علمی و دانشگاهی در کشور بسیار محسوس بود.


عمرانی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در چنین فضایی و با ساده ترین و ابتدایی ترین امکانات ممکن، 31 اردیبهشت 1361 و با کمک مستقیم امام خمینی (ره) و با پرداخت یک میلیون تومان تاسیس شد. خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و با بیش از سه و نیم میلیون فارغ التحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی توانسته نقشی موثر در تربیت نیروی انسانی متخصص در کشور ایفا کند.


سرپرست واحد زابل تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل نیز به عنوان یکی از دانشگاه های تاثیرگذار در توسعه منطقه سیستان همراه مطرح بوده و در تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد بومی نقشی قابل توجه داشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر