صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرکل کارآفرینی و تجاری‌‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی:

روابط عمومی‌ عامل گسترش بازار تولیدات مراکز رشد است

مدیرکل کارآفرینی و تجاری‌‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: روابط عمومی‌‌ها عامل گسترش بازار تولیدات مراکز رشد هستند.
کد خبر : 281025

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حامد افشاری در نشست مدیران مراکز رشد منطقه یک کشور اظهار کرد: «مراکز رشد دانشگاه آزاد پذیرای عموم فن‌‌آوران و کارآفرینان در سطح دانشگاه و جامعه بوده و با حمایت‌های مختلف و با توجه به زیرساخت‌های موجود در دانشگاه می‌توانند موتور محرک کارآفرینی را در سطح کشور به راه اندازند.»


وی بیان کرد: «نگاه واحدهای فن‌آور داخلی باید به صادرات و جلب بازارهای داخلی و خارجی باشد؛ در کشورهای بزرگ و قدرتمند واحدهای کوچک و بزرگ اگر می‌خواهند جذب مراکز رشد شوند باید طرح‌ها و برنامه‌هایشان بین المللی باشد.»


مدیرکل کارآفرینی و تجاری‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به مسئولان و مدیران مراکز رشد گفت: «مسئولان و مدیران مراکز رشد در دانشگاه باید منافع سیستمی و دانشگاه را با حساسیت دنبال کرده و در تجاری‌سازی محصولات و ارائه خدمات مختلف به واحدهای فناور نقش موثری ایفا کنند.»


این مسئول خاطرنشان کرد: «با توجه به گستردگی مراکز رشد دانشگاه آزاد، آنها باید در شناخت عرضه‌کنندگان و متقاضیان واقعی نقش ایفا کرده و با معرفی آنها در شبکه مراکز رشد دانشگاه نسبت به اتصال عرضه و تقاضا نقش داشته باشند.»


وی با تبریک روز روابط عمومی خطاب به مدیران روابط عمومی گفت: «اکنون این دوستان روابط عمومی هستند که باید در معرفی محصولات و دستاوردهای دانشگاه در زمانهای مختلف نقش ایفا کنند؛ گسترش بازار محصولات فن‌آورانه شرکتها و واحدهای فنآور دانشگاه با نشستن در مراکز رشد ایجاد نمی‌شود بلکه باید با محیط اطراف خود ارتباط گرفته و با حضور در نمایشگاه و تعامل با بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی نسبت به این امر اقدام کنند.»


وی با توجه به تعاملات بین المللی اظهار کرد: «کشورهای همسایه بازراهای هدف خوبی برای خرید طرح‌ها و تولیدات مراکز رشد کشور محسوب می‌شود بنابراین نباید تعاملات بین المللی را در این زمینه به فراموشی سپرد بلکه باید با کشورهای همسایه ارتباط تنگاتنگ ایجاد کرد.»


نشست مدیران مراکز رشد منطقه یک کشور با حضور مدیرکل کارآفرینی و تجاری‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران مراکز رشد دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان، همدان، قزوین و اردبیل (منطقه یک) در سالن شمس واحد تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر