صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
حبیب‌زاده مطرح کرد:

نبود ارزش افزوده قابل توجه علت علاقه‌مند نبودن سرمایه‌گذاران به بافت فرسوده

معاون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه امسال در شورا تسهیلات خوبی برای بنگاه‌های خصوصی به منظور ورود به احیای بافت‌های فرسوده در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در برخی از مناطق به جهت اینکه ارزش افزوده قابل‌توجهی برای بخش‌خصوصی وجود ندارد، آنها نیز تمایلی برای ورود به این محلات را ندارند.
کد خبر : 280971

افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به اجرای طرح بازآفرینی شهری که قرار است از سوی شهرداری تهران، دولت و بنگاه‌های خصوصی به صورت مشترک انجام شود، اظهار کرد: اجرای این طرح موضوع جدیدی نیست، بنگاه‌های خصوصی سال‌هاست که برای ورود به بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده اعلام آمادگی کرده‌اند.


وی با بیان اینکه این بخش به احیای بافت‌های فرسوده ورود پیدا کرده و مشغول به کار هستند، عنوان کرد: اما مساله اینجاست که در برخی از مناطق به جهت اینکه ارزش افزوده قابل‌توجهی برای بخش‌خصوصی وجود ندارد، آنها نیز تمایلی برای ورود به این محلات را ندارند.


معاون نظارت شورای شهر تهران عنوان کرد: دولت، باید تسهیلاتی را در رابطه با بافت فرسوده به بنگاه‌های خصوصی بدهد تا آنها با تمایل بیشتری به این موضوع ورود پیدا کنند.


حبیب‌زاده با بیان اینکه شهرداری هم اقدامات خوبی را در این راستا انجام داده است، اضافه کرد: شهرداری برای سال 97 به منظور ورود بخش‌خصوصی به بافت فرسوده تسهیلات خوبی را در نظر گرفته که می‌تواند تحریک‌کننده برای سرمایه‌گذاری هم باشد.


به گفته عضو شورای شهر تهران، ردیف‌هایی که امسال در شورای شهر تهران در این بخش به تصویب رسیده، همگی در این زمینه است که زیرساخت‌های لازم برای حضور بافت‌های فرسوده فراهم شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر