صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۰۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال در آسیا ماندگار شد/ نقره داغ ذوب‌آهن با هت‌تریک تیام

دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در حالی در جریان بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که تا در پایان، آبی‌پوشان تهرانی با برتری 3 بر یک مهمان خود را بدرقه کردند تا در کنار پرسپولیس راهی مرحله بعد لیگ آسیا شوند.
کد خبر : 280714

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال تهران که تنها باخت نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم را در هفته بیست و دوم مقابل ذوب‌آهن تجربه کرده بود، بعد از صعود به‌عنوان صدرنشین از گروه D لیگ قهرمانان آسیا، هفته قبل هم دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی، تیم دوم گروه B، بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.


اما در بازی برگشت، ماجرا کاملا متفاوت بود؛ استقلال امشب بسیار امیدوار بود تا در حضور تماشاگرانش به برتری رسیده و در جمع هشت تیم نهایی آسیا قرار گیرد اما در آن طرف ذوبی‌ها نیز به دنبال کسب حتی یک تساوی بودند تا به به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند؛ موضوعی که در نهایت محقق نشد و ذوب‌آهن با آسیا خداحافظی کرد.


در مسابقه امشب، تیام ستاره بلامنازع زمین بود و با سه گلی که به ثمر رساند، نقش مهمی در حذف ذوب‌‌آهن داشت.


ترکیب دو تیم


در این بازی، برای تیم استقلال، سید مهدی رحمتی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان(45-امید نورافکن)، فرشید باقری، وریا غفوری، خسرو حیدری، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و مامه بابا تیام با سرمربی‌گری وینفرد شفر به میدان رفتند.


در طرف مقابل نیز رشید مظاهری، وحید محمدزاده، جورجی ولسیانی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، اکبر ایمانی، قاسم حدادی‌فر، بختیار رحمانی، سید محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی(58-ربیع عطایا) و کی‌روش استنلی با هدایت امیرقلعه‌نویی برای ذوب‌اهن اصفهان بازی کردند.


گل‌های بازی


استقلال 1- ذوب‌آهن 0 (دقیقه 11: مامه تیام): پنالتی ابتدای مسابقه برای استقلال را تیام برخلاف جهت مظاهری به سمت راست دروازه ذوب‌آهن زد تا گل اول بازی برای آبی پوشان ثبت شود.


استقلال 2 - ذوب‌آهن 0 (دقیقه 41: مامه تیام): تیام پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد که بعد از یک سر توپ چشم‌نواز، با پای چپ شوت فنی و استثنایی زد که توپ به کنج دروازه ذوب رفت تا دومین گل استقلال به بهترین شکل به ثمر برسد.


استقلال 3 - ذوب‌آهن 0 (دقیقه 64: مامه تیام): خسرو حیدری در سمت راست میانه زمین توپ‌ربایی کرد و به تیام پاس داد که این مهاجم در جناح راست غفوری را صاحب توپ کرد که مدافع راست استقلال بعد از سر توپ دوباره مهاجم سنگالی را به توپ رساند تا او سومین گل خود را با ضربه بغل پا به ثمر رساند.


استقلال 3- ذوب‌آهن 1 (دقیقه 65: قاسم حدادی‌فر): شوت تماشایی حدادی‌فر از پشت محوطه جریمه در میانه راه به سر حسینی برخورد کرد و با تغییر جهت و عبور از زیر دستان رحمتی تبدیل به گل اول ذوب‌آهن شد.


حالا با این نتیجه، استقلال باید تا دوم خرداد منتظر باشد تا ببیند در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی حریف کدام تیم غرب آسیا خواهد شد؛ شاید این بار پرسپولیس حریف استقلال شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر