صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد راهی مسابقات جهانی ربوکاپ 2015 چین شد

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد به منظور شرکت در مسابقات جهانی ربوکاپ 2015 راهی کشور چین شد.
کد خبر : 27974

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در حاشیه مراسم بدرقه تیم رباتیک این دانشگاه که برای شرکت در مسابقات جهانی ربوکاپ 2015 در شهر Hefei به کشور چین اعزام می‌شد، به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بین 3 تیم اعزامی از طرف سازمان مرکزی دانشگاه در رشته امدادگر واقعی مایه افتخار و مباهات است.


دکتر محمدرضا اسلامی افزود: این مسابقات از 17 ژولای لغایت 23 ژولای ( 26 تیر تا اول مرداد)با حضور تیم‌هایی از کشورهای، اتریش، چین، آلمان، یونان، ایران، ژاپن، پرو، مکزیک، تایلند، ترکیه و آمریکا برگزار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مسابقات جهانی ربوکاپ 2014 برزیل موفق به کسب دو مقام اولی شده و امیدواریم در این دوره از مسابقات نیز با سرپرستی خوب و عالمانه آقای مهندس جناب‌زاده این عنوان‌ها تکرار شود هر چند این دوره از مسابقات در شاخه پرنده مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود.


اسلامی با تشکر از مدیریت بانک ملی به لحاظ پشتیبانی از تیم رباتیک دانشگاه اظهار کرد: با رایزنی‌های گوناگون موفق شدیم برای نخستین بار از مدیریت بانک ملی در سفر تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی با 65 درصد اسپانسری و حمایت مالی بودجه جذب کنیم که امیدوارم این تیم دانشگاهی موفقیت‌های خوبی را برای کشور عزیزمان و استان یزد کسب کند و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند نیز موفق باشند.


به گزارش آنا، در این دوره از مسابقات 16 تیم از کشورهای مختلف جهان پذیرفته شده و در مدت هفت روز به این رقابت علمی خواهند پرداخت.



انتهای پیام/

ارسال نظر