صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۴

حضور بیش از 500 دانش‌آموز سما واحد رشت در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت‌ برنامه‌های تابستانی

معاون سما واحد رشت گفت:‌ بیش از 500 نفر از دانش‌آموزان سما واحد رشت امسال درطرح غنی سازی اوقات فراغت برنامه‌های تابستانی سما رشت شرکت کردند.
کد خبر : 27934

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا آزادبر در نشست طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان مدارس سما رشت با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های آموزش و پرورش نوین، توجه ویژه به فعالیت‌هایی است که دانش آموزان فراتر از محتوای دروس کلاسی انجام می‌دهند اظهار کرد: این قبیل فعالیت‌ها بدون شک بیشتر از فعالیت‌های کلاس رسمی در تثبیت ذهنی دانش‌آموزان مؤثرند.


وی گفت: فعالیت‌های فوق‌برنامه ارزش‌های تربیتی بسیار مهمی دارند، لکن این ارزش‌ها خود به خود و تنها با شرکت دانش‌آموزان در آنها حاصل نمی‌شود بلکه احتیاج قطعی دارند به این که معلمان و مسئولان اجرائی فعالیت‌های فوق‌برنامه فکر و طرح روشنی درباره آنها داشته باشند.


دبیر شورای سیاست گذاری سما استان گیلان تصریح کرد: مدیران مدارس باید همه اصول یادگیری و آموزش را در فعالیت‌های فوق برنامه در نظر بگیرند.


آزادبر، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی، توجه به مسائل فرهنگی و آموزش‌های قرآن و عترت، کلاس‌های فنی و مهارتی، رباتیک و دروس تقویتی را از جمله برنامه‌های دانش‌آموزان مدارس سما در طرح اوقات فراغت تابستانی بیان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر