صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۴

قهرمانی تیم مردان تکواندو ایران در مسابقات دانشجویان جهان

تیم تکواندوی مردان ایران به رغم حذف از گردونه مسابقات تیمی، عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های تکواندوی دانشجویان جهان را به دست آورد.
کد خبر : 27893

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،امروز و در آغاز مسابقات تیمی تیم بانوان ایران در بازی اول با ترکیب اکرم خدابنده، مرجان سلحشور، هانیه اخلاقی و فرزانه صاحبیبه مصاف فرانسه رفت و با نتیجه ۲۰ بر ۶ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. تیم مردان ایران نیز در بازی اول خود در برابر اردن حاضر نشد تا این تیم هم حذف شود.


گفتنی است مسابقات تکواندوی بازی‌های دانشجویان جهان با حضور ۵۴۶ تکواندوکار از ۷۰ کشور دنیا به مدت شش روز برگزار شد که در نهایت تیم مردان ایران با کسب چهار مدال طلا ، یک نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را با خود اختصاص داد.


اما در مجموع مردان و بانوان کره جنوبی با هفت طلا ، چهار نقره و دو برنز قهرمان شد. ایران با ۵ طلا، یک نقره و ۳ برنز در مکان دوم ایستاد و چین با سه طلا ، یک نقره و سه برنز روی سکوی سوم قرار گرفت. امید عمیدی ، سعید رجبی ، آرمین هادی پور و سید احمد خسرو فر ، اکرم خدابنده پنج مدال طلا ، مهدی جمالی یک مدال نقره ، تیم پومسه بانوان (سلحشوری ، قادریان و قاسمی) ، مهران عسگری و جواد امیری سه برنز برای تیم تکواندو ایران در این دوره از مسابقات کسب کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر