صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت وگو با آنا؛

باید تیم قدرتمندی برای آسیا بسازیم/مذاکرات قلی‌زاده با بلژیکی‌ها

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: حضور در آسیا برنامه‌ریزی دقیقی می‌خواهد و باید تیم قدرتمندی برای این رقابت‌ها آماده کنیم.
کد خبر : 277928

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال تهران با قهرمانی در جام حذفی تکلیف سهمیه آسیایی لیگ را مشخص کرد و تیم چهارم لیگ که سایپا بود برای فصل بعد جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.


رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد حضور این تیم در فصل بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: «خوشبختانه استقلال با قهرمانی که در جام حذفی به دست آورد باعث شد تا سایپا به عنوان آخرین نماینده ایران جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و فصل خوب سایپا هم با این اتفاق میمون تکمیل شود.»


وی درخصوص برنامه ریزی مدیران مجموعه سایپا برای حضوری قدرتمند در آسیا افزود: «قطعا حضور در آسیا برنامه‌ریزی وسیع‌تری نسبت به مسابقات لیگ می‌خواهد چون باید هم از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم و هم نام باشگاه سایپا را در آسیا مطرح کنیم. تاکنون برنامه خاصی در این مورد تدارک دیده نشد ولی طی هفته جاری جلسه‌ای با علی دایی برگزار می‌کنیم تا در مورد برنامه سرمربی تیم و بازیکنان مدنظرش برای فصل بعد تصمیم گیری کنیم.»


درویش در مورد بودجه باشگاه سایپا در فصل گذشته و اضافه شدن این مبلغ برای فصل جدید گفت: «بودجه تیم فوتبال سایپا در سال گذشته حدود 12 میلیارد تومان بود ولی در مورد بودجه فصل آینده با توجه به آسیایی شدن تیم هنوز تصمیماتی از سوی مدیران مجموعه اتخاذ نشد.»


مدیرعامل سایپا در رابطه با مذاکرات قلی‌زاده با باشگاه شارلووا بلژیک گفت: «قلی‌زاده قراردادی با باشگاه سایپا ندارد و آزاد است که با هر تیمی مذاکره کند. هفته گذشته هم به اتفاق مدیربرنامه‌اش برای مذاکره با باشگاه شارلووا بلژیک به این کشور سفر کرد ولی هنوز جواب قطعی به ما نداده است و ما در جریان روند مذاکراتش با این باشگاه قرار نداریم. هدف اول قلی‌زاده حضور در فوتبال اروپا است ولی اگر این امر شدنی نشد قطعا در سایپا می‌ماند.»


درویش در مورد پیشنهادهای باشگاههای اروپایی به مهدی ترابی گفت: «ترابی در نقل وانتقالات نیم فصل پیشنهادهای اروپایی داشت اما تاکنون هیچ پیشنهادی از کشورهای دیگر برای این بازیکن به دست باشگاه نرسید. ترابی با سایپا قرارداد دارد و فقط در صورتی از جمع ما جدا می‌شود که بتواند به یک لیگ معتبر اروپایی ترانسفر شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر