صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
در واحد کرمانشاه؛

رئیس هیات عالی نظارت منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد

مراسم معارفه دکتر سید علی اصغر تروهید به عنوان رئیس جدید هیات عالی نظارت منطقه 5 با حضور روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های کرمانشاه، کردستان، همدان، ایلام و معاون هیات عالی نظارت منطقه 5 و سایر اعضای این هیات در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر : 277773

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ دکتر محمدرضا حبیبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم از سنگینی بار مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی گفت و تشریک مساعی، سعه صدر و در کنار هم بودن را در اوضاع کنونی دانشگاه برای همدلی و اتحاد بیشتر مجموعه خواستار شد و در ادامه گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ارائه کرد.



دکتر محسن عقابی معاون هیات عالی نظارت منطقه 5 دانشگاه آزاد نیز گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در هیات عالی نظارت در استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام ارائه کرد.


دکتر سید علی اصغر تروهید رئیس جدید هیات عالی نظارت منطقه 5 هم از اعتماد دکتر علی اکبر ولایتی و دکتر علی محمد نوریان نسبت به انتخاب وی تشکر و در ادامه افزون بر تشریح وظیفه اصلی دبیرخانه هیات موسس نظارت مستمر در فعالیت های دانشگاه برای رسیدن به اهداف متعالی دانشگاه در راستای اثربخشی تحلیل های هیات های عالی نظارت مطالبی بیان کرد.


در این مراسم معارفه، روسای واحدهای کرمانشاه، کردستان، همدان و ایلام به همراه معاونان حضور داشتند.


به گزارش آنا؛ پیش از این ریاست هیات عالی منطقه 5 بر عهده دکتر بهمن یزدی صمدی بود که این سمت به دکتر سید علی اصغر تروهید سپرده شد؛ سید علی اصغر تروهید مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت هیات عالی نظارت در منطقه ۹ دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، ریاست دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و ریاست واحد همدان را در کارنامه اجرایی خود دارد.



سید علی اصغر تروهید رئیس جدید هیات عالی نظارت منطقه 5


انتهای پیام/

ارسال نظر