صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

دستور رئیس جمهوری برای تسریع در کمک رسانی به زلزله زدگان سی سخت

رئیس دفتر رئیس جمهوری به نمایندگی از وی در تماس تلفنی با علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دستور روحانی را برای تسریع در روند امدادرسانی به زلزله زدگان این استان ابلاغ کرد.
کد خبر : 277419

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی در این تماس تلفنی در جریان تازه ترین گزارش وضعیت امدادرسانی و رسیدگی به زلزله زدگان قرار گرفت، اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط دستور داده است که همه امکانات موجود کشور و به خصوص استان های همجوار در جهت اقدامات فوری و امدادی برای هموطنان، خدمات درمانی، بهداشتی برای مصدومان و تامین احتیاجات لازم هموطنان آسیب دیده بسیج شوند.


وی گفت که رئیس جمهوری از ابتدای انتشار اخبار مربوط به زلزله کهگیلویه و بویر احمد در تماس های تلفنی با وزیر کشور و مسئولان ذیربط، پیگیر موضوع بوده و تاکید کرده است که باید امکانات دولت و سایر نهادهای عموم و تشکل های مردمی در مسیر اقدامات درمانی و امدادی هماهنگ شوند.


زمین لرزه ای به شدت 5.2 ریشتر صبح چهارشنبه استان کهگیلویه وبویر احمد حوالی سی سخت را تکان داد و علاوه بر خسارات وارده، تعدادی از هموطنان نیز مصدوم شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر