صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۲۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
دکتر ولایتی در پاسخ به آنا:

خیمه شب بازی نتانیاهو نشانه ناامیدی صهیونیست ها از حکومت بر منطقه است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: خیمه شب بازی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به قدری مبتذل بود که متحدانش از آن تبری جستند.
کد خبر : 277176

به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، علی اکبر ولایتی در حاشیه دیدار با هیاتی از شیوخ کرد سوریه، در پاسخ به سوال خبرنگار آنا درباره شوی تبلیغاتی شب گذشته نتانیاهو گفت: علت اینکه صهیونیست‌ها اقدام به چنین نمایش سخیفی می‌کنند این است که از حکومت بر منطقه ناامید شده است.


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در ادامه گفت: صهیونیست‌ها وقتی می‌بینند ایران و متحدانش در عراق و سوریه و لبنان پیروزی جدیدی کسب می‌کنند و عواملشان شکست می‌خورند و حال که می‌بینند بخش مهمی از سوریه در اطراف دمشق آزاد شده است، به ایراد کلمات سخیفی روی می‌آورند که نمونه آن را از نتانیاهو دیدیم. در عمل دیدیم که آنهایی که حامی صهیونیست‌ها بودند از چنین کلمات مبتذلی تبری جسته‌اند.


وی افزود: در میان دشمنان امت اسلامی و خط مقاومت بی‌ارزش‌ترینشان رژیم صهیونیستی است که مبتذل‌ترین کلمات را به کار می‌برد . او پیشتر نیز در سازمان ملل متحد نقشه‌ای کشید که مورد تمسخر قرار گرفت.


ولایتی در پاسخ به این سوال که واکنش ایران به تصمیم ترامپ برای خروج از برجام چه خواهد بود؟، گفت: ایران همچنان به پایبندی به برجام معتقد است و اگر آمریکا بخواهد چنین اقدامی کند، ایران نیز از برجام خارج خواهد شد.
وی افزود: ایران افزودن حتی یک بند به برجام یا کاستن یک بند از آن را قبول ندارد و اگر آمریکا یا اروپا که همدست آنها است، بخواهند تعهدی به آن بیفزایند، ایران نیز گزینه‌های خود را دنبال خواهد کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر