صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
عبدالله ویسی:

بعید است در استقلال خوزستان بمانم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: شرایط استقلال خوزستان در فصل آینده هم خوب نمی شود و بعید است با این شرایط در این تیم بمانم.
کد خبر : 277069

عبدالله ویسی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه تیم استقلال خوزستان را چگونه توانست در لیگ برتر حفظ کند، گفت: «ما سال بسیار دشواری را پشت سر گذاشتیم. بی پولی و بی کسی فشار زیادی را به تیم ما وارد کرد و روزهای بسیار سختی را تیم ما و هواداران مان تجربه کردند. بازی های خیلی بدی را انجام دادیم چرا که داشته های ما به خصوص از لحاظ مالی بسیار اندک بود و تیم بدون اسپانسر تمرین می کرد و در مسابقات به میدان می رفت.»


وی ادامه داد: «اینکه تیم استقلال خوزستان با این موجودیتی که داشت در لیگ برتر باقی مانده است، کمتر از قهرمانی که دو فصل پیش به دست آوردیم، نبود. ما در هفته های پایانی تمامی ناملایمتی‌ها و مشکلاتی که داشتیم را به خاطر هواداران نادیده گرفتیم و همه تلاش‌مان را کردیم تا در لیگ برتر بمانیم. تیم ما در 6 بازی آخر خود 11 امتیاز گرفت و بالاتر از 4 تیم دیگر در جدول رده‌بندی قرار گرفت. اگر به درستی حمایت می‌شدیم بدون شک در کل فصل می‌توانستیم امتیازات بیشتری بگیریم اما چه کنیم که بازیکنان تیم تنها برای آنکه شایستگی‌های خود را نشان دهند، ناچار شدند در 6 بازی آخر با همه وجود بازی کنند.»


سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد اینکه اگر تیم خونه به خونه انصراف می‌داد، حاضر بود با تیمش به مصاف استقلال تهران در فینال جام حذفی برود، اظهار کرد: «من به بچه ها گفته بودم خودشان را برای بازی آماده کنند ولی با اعلام آمادگی تیم خونه به خونه نیازی به تمرین و بازی با استقلال تهران نشد.»


وی درباره اینکه فصل آینده باز هم هدایت استقلال خوزستان را برعهده می‌گیرید یا نه، بیان کرد: «من یک سال با تیم استقلال قرارداد داشتم و با وجود مشکلات متعددی که داشتیم، روی قولم ماندم و تیم ر ا در لیگ برتر حفظ کردم. مثل همه مربیان استراحت خواهم کرد و منتظر می‌مانم تا ببینم شرایط تیم ها به چه صورتی خواهد بود. شرایط استقلال خوزستان در فصل آینده هم خوب نمی شود و بعید است که فصل بعد در این تیم بمانم.»


ویسی تاکید کرد: «استقلال خوزستان چشم انداز روشنی برای فصل آینده ندارد. همه بازیکنان تیم ناراضی‌اند و مطمئنا با این وضعیت کسی در این تیم نمی‌ ماند. حتی نیروهای تدارکات هم در کنار تیم نخواهند ماند. برای اینکه تیمی بخواهد در لیگ برتر بماند، باید هزینه کند و منابع مالی مشخصی داشته باشد. شرایط در تیم استقلال مناسب نیست و دلیل ندارد در تیمی بمانیم که نمی تواند مطالبات بازیکنانش را بپردازد.»


سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد تلاش های موسوی گفت: «موسوی زحمت کشید و کارخانه گروه ملی را خرید. ولی با توجه به هزینه های بالایی که کارخانه دارد تا زمانی که به مرحله تولید برسد و از کنار آن درآمدی داشته باشد، زمان زیادی می برد و این در حالی است که بازیکنان خیلی زودتر باید حمایت را ببینند.»


وی درباره اینکه خودش زمانی برای گرفتن اسپانسر برای باشگاه تلاش می کرد، گفت: «من اول فصل که تیم حامی نداشت با کمک استاندار خوزستان توسط توسط گروه تولیدی نیشکر هفت تپه کمک مالی برای تیم بگیرم و آن پولی که آنها دادند باعث شد تا تیم در لیگ برتر بماند. به طور کلی بازیکنان 20 درصد از قرارداد خود را گرفتند. خود من که اصلا پولی نگرفتم و اعضای کادرفنی تیم نفری 10 میلیون تومان دریافتی داشته اند.»


ویسی در مورد اینکه اگر مطالباتش را از استقلال خوزستان نگیرد، احتمال دارد از این باشگاه شکایت کند یا نه، تصریح کرد: «من از آن فصلی که با تیم قهرمان لیگ برتر شدیم، طلب دارم و این فصل هم که ریالی نگرفته ام. فعلا صبر می کنم و اقدامی برای شکایت نخواهم کرد ولی اگر در آینده دریافتی نداشته باشم به احتمال زیاد تصمیم عوض خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر