صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعتراض بیش از ۲۰۰ هنرمند به عملکرد صندوق اعتباری هنرمندان

۲۳۱ هنرمند عضو صندوق هنرمندان با انتشار بیانیه ای به عملکرد صندوق اعتباری هنرمندان اعتراض کردند.
کد خبر : 276923

به‌گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، از آنجا که قرارداد وزارت فرهنگ و ارشاد با بیمه رازی، هنرمندان را دچار مشکل کرده، اعضای صندوق اعتباری هنرمندان با انتشار بیانیه‌ای نسبت به عدم خدمات دهی بیمه تکمیلی هنرمندان اعتراض کردند.


در این بیانیه که نام ۲۳۱ نفر از اعضای صندوق مذکور در ذیل آن آورده شده است، از مسئولان وزارت ارشاد خواسته شده تا نسبت به رفع مشکلات موجود این صندوق اقدام کنند:


«ما اعضا صندوق اعتباری هنرمندان (اهالی قلم و اهالی خبر و اهالی سینما و اهالی تئاتر و اهالی تجسمی و ...) بدینوسیله اعتراض خود را به عملکرد صندوق اعتباری هنر در پیگیری مطالبات به حق هنرمندان و عدم خدمات‌دهی بیمه رازی به تعهداتش اعلام می‌داریم.


ماه‌ها از مکانیزه و الکترونیکی کردن بیمه هنرمندان و قراردادش با بیمه رازی می‌گذرد. اما در این مدت شاهد بوده‌ایم که این مکانیزه‌کردن به جای تسریع و سهولت خدمات‌دهی باعث عدم ارائه خدمات به جامعه‌ هنرمندان شده است.


به جای اینکه فرایند و پاسخگویی و ارائه خدمات را راحت‌تر کرده باشند باعث سرگردانی و اضطراب و مشکلات برای هنرمندان و خبرنگاران عضو صندوق اعتباری هنر شده‌اند.


ماه‌ها از ثبت و ارسال مدارک می‌گذرد و هزینه‌های درمان را واریز نمی‌کنند. نمایندگی‌های بیمه رازی پاسخگوی هنرمندان و خبرنگاران نیستند. از هنرمندان و خبرنگاران که شامل مشاغل سخت هم می‌شوند دارای مشکلات و بیماری‌ها سخت هستند و این عدم خدمات دهی باعث افزایش مشکلات آنان شده است.


همچنین این شائبه ایجاد شده که این فرایند سازی نه برای سهولت و خدمات بهتر که برای طولانی کردن مسیر پاسخگویی و عدم پاسخگویی و عدم ارائه خدمات بوده است.


ما هنرمندان و خبرنگاران بدینوسیله اعتراض خود را به عدم پیگیری مسئولان صندوق اعتباری هنر و مسئولان بیمه رازی اعلام کرده و از مسئولان عالی رتبه وزارت ارشاد درخواست می‌کنیم صدای هنرمندان و خبرنگاران را که تاکنون صدای مردم و مسئولان بوده‌اند، بشنوند و شرایط خدمات‌دهی را با لغو سامانه بیمان، به وضعیت استاندارد قبلی برگردانند و ایرادات و عدم خدمات‌دهی درست را مرتفع نمایند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر