صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان انتخاب شد

نخستین جلسه شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور معاونان پژوهش و فناوری واحدهای دانشگاهی استان و رئیس دبیرخانه هیات امنا با موضوع انتخاب رئیس جدید شورا به میزبانی واحد سوسنگرد برگزار شد.
کد خبر : 275741

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این جلسه سروش زرین‌آبادی رئیس دبیرخانه هیأت امنای این دانشگاه از زحمات دکتر احمدرضا عمانی رئیس شورای پژوهش و فناوری قدردانی و تشکر کرد.
در ادامه این نشست رأی‌گیری برای انتخاب رئیس جدید شورای پژوهش و فناوری استان برگزار و مجددا احمدرضا عمانی معاون پژوهش و فناوری واحد شوشتر با کل آرا به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.
به گزارش آنا، عمانی با مرتبه علمی دانشیاری از سال 1386 دارای سمتهای متعددی در حوزه پژوهش و فناوری استان می باشد و در اکثر شوراهای استان به صورت رئیس، دبیر و یا عضو مشغول فعالیت می باشد. ایشان دارای 50 مقاله علمی و پژوهشی مورد تایید وزارت علوم، 140 مقاله در کنفرانس های بین المللی کشورهای ایتالیا، کانادا، آمریکا، آفریقای جنوبی و... کنفرانس های داخلی، 4 کتاب تالیفی و پژوهشگر برتر در بین کلیه موسسات دولتی و غیر دولتی استان در چندین سال است.


انتهای پیام/

ارسال نظر