صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۴
یک مدرس ارتباطات عنوان کرد:

آگاهی کامل مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی به فلسفه وجودی روابط عمومی

یک مدرس ارتباطات اجتماعی گفت: ارتقا و تقویت جایگاه روابط عمومی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی نشان از وقوف و آگاهی کامل مدیران ارشد آن از فلسفه وجودی و قابلیت‌های روابط عمومی دارد.
کد خبر : 27485

فاتح‌علی عیدی با توجه به بخشنامه اخیر ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با انفکاک روابط عمومی‌ها و دفاتر ریاست و همچنین ارتقای آن به سطح اداره کل در واحدهای دانشگاهی جامع به خبرنگار آنا گفت: تسلط و اشراف اطلاعاتی مدیران ارشد سازمان، مخصوصاً مدیران کل حوزه ریاست و مرکز روابط عمومی منجر به برگزاری ده‌ها جلسه و صرف ساعت‌ها کار کارشناسی و در نهایت صدور بخشنامه، آن هم بعد از 33 سال از تأسیس و فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی شده است.


این کارشناس ارشد ارتباطات با ارزشمند دانستن این اقدام تصریح کرد: ارتقا، تقویت و تثبیت جایگاه روابط عمومی در ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی، بارقه امید را در دل‌ها زنده و روح تازه‌ای در کالبد روابط عمومی دانشگاه دمیده است.


وی گفت: باید بدانیم روابط عمومی قرن21 بسیار پیچیده‌تر از روابط عمومی دهه‌های پیشین است و تحولات شگرف و فراگیر دنیای معاصر، مسئولیت‌های مضاعفی را متوجه دست‌اندرکاران روابط عمومی می کند.


عیدی بر لزوم شناخت علایق و نظر و گرایش‌های مخاطبان تأکید کرد و افزود: ارائه اطلاعات تحلیلی و دقیق اجتماع و وقایع درباره سازمان به مدیران که محصول بالندگی و شکوفایی یک روابط عمومی پویاست؛ می‌تواند در اعمال مدیریت شایسته و توانمند و همچنین بقا و دوام سازمان نقش بسزایی داشته باشد.


وی فعالیت‌های روابط عمومی را نظام‌مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده خواند و گفت: براین اساس باید بدنه نیروی انسانی روابط عمومی‌ها از لحاظ کمی و کیفی تقویت و با بهبود فرایندهای کاری و ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی در راستای گسترش تعامل و تفاهم مدیران با مخاطبان درون و برون سازمانی اقدام شود.


عیدی با توجه به پیوستگی فکری افراد شاغل در مؤسسات اجتماعی نظیر دانشگاه افزود: در چنین مجموعه‌هایی باید زمینه‌های همکاری مؤثر بین کارکنان تقویت و در نهایت به ثمربخشی بیشتر سازمان منجر شود و تا زمانی که بین مدیران و کارکنان، حسن تفاهم برقرار نشود و افراد شاغل در درون سازمان، از خود دلسوزی و تعهد و علاقه نشان ندهند، ایجاد ارتباط با مخاطبان و گروه‌های برون سازمانی و بهره‌مندی از نتایج آن امکان‌پذیر نخواهد شد.


مدیر روابط عمومی واحد تبریز ابراز امیدواری کرد کارگزاران روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی، با سرلوحه قرار دادن کار برنامه‌ای و اقدامات هوشمندانه و صداقت کاری، به حفاظت از حریم دانشگاه در مقابل خلاف‌گویی‌ها، جوسازی‌ها و شایعات و... همت گمارند.



انتهای پیام/

ارسال نظر