صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ربیعی دستور پیگیری حادثه اصفهان را صادر کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیام تسلیتی به جامعه تولید وکار، ضمن ابراز همدردی با خانواده کارگران متوفی در حادثه ناشی از کار شرکت ذوب آهن اصفهان، دستور رسیدگی ویژه به این موضوع را صادر کرد.
کد خبر : 27484

به گزارش گروه اقتصادی آنا و به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پیام علی ربیعی آمده است: متاسفانه در ایام شبهای قدر و در آستانه اذان صبح بر اثر حادثه ناشی از کار، سه نفر از کارگران سخت کوش کشور که در یکی از سخت‌ترین مشاغل کشور برای تحقق اهداف توسعه ملی در تلاش بودند، جان خود را از دست دادند.


وی همچنین برای رسیدگی ویژه به این موضوع، معاون روابط کار این وزارتخانه را مامور بررسی علت بروز حادثه کرده و هیاتی را به سرپرستی معاون روابط کار و بازرسان کار به استان اصفهان اعزام کرد.


ربیعی معاون روابط کار خود را مکلف کرد ظرف مدت سه روز دلایل بروز حادثه را به وی گزارش کند. وی همچنین رییس سازمان تامین اجتماعی را مکلف کرد تا امکانات درمانی لازم را در مراکز درمانی استان و در صورت لزوم خارج از استان برای مصدومان فراهم سازد.


همچنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصهان نیز مکلف شد با مراجعه به خانواده درگذشتگان و مصدومان اقدامات لازم را به عمل آورد.


گفتنی است در ساعت چهار بامداد روز پنج شنبه سه نفر از کارگران شرکت ذوب آهن اصفهان در حادثه انفجار کانورتور شرکت ذوب آهن اصفهان فوت شدند و 6 نفر نیز در این حادثه دچار مصدومیت شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر