صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

برگزاری یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق

سیزدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شهدای دانشجوی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر : 274557

به گزارش خبرنگار آنا، همزمان با اعیاد شعبانیه سیزدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با سخنرانی سردار توکلی و مداحی محمد ابراهیمی و با حضور مسئولان محلی و مردم ولایتمدار و شهیدپرور بافق در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.


اکبر توکلی از یادگاران دوران ۸ سال دفاع مقدس در ابتدای این مراسم به بیان خاطرات شهدای بافق در دوران دفاع مقدس پرداخت و یادوخاطره آنان را گرامی داشت و گفت: باید قدر پدر و مادر شهدا را دانست و به آنها احترام گذاشت. ما راه پرخطری را در پیش داریم و در این مسیر هم باید برویم و تاحالا هم آمدیم و تا آخر هم می رویم.


سخنران یادواره شهدای گمنام بافق اظهار کرد: بهترین خاطره من از شهدای بافق شهیدی بود که در یکی از عملیات ها زخمی و یکی از دستانش قطع شده بود و می گفت تا دست من را نیارید عقب برنمی گردم و حاضر نشد به عقب برگردد و زمانی که دست قطع شده این شهید را آوردند رو به آسمان کرد و گفت که خدایا تو شاهد باش من این دست را در راه تو دادم و به آب پرتاب کرد و بعد به عقب برگشت؛ معادله را این طور شهدا به هم می زدند.


توکلی ادامه داد: بچه های بافق در جنگ کم توقع و پرکار بودند. اگر دشمن از شما می ترسد به خاطر ابهت و پشتیبانی و سایه ولایت بر سر ما بودن است و اگر این اتفاقات با هم نیفتد دشمن نخواهد ترسید.


فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس به وظیفه کنونی در قبال شهدا اشاره و تاکید کرد: وظیفه ما در قبال شهدا این است که به ولایت لبیک بگوئیم و در این راه تا پای خون ایستاده ایم و عقب نشینی و زاویه با ولایت سقوط در جهنم است و باید تا بایستیم و ایستاده ایم.


توکلی گفت: هر چند مشکلات در کشور وجود دارد ولی مردم محکم و استوار پی آرمان های امام و شهدا و رهبری ایستاده اند و امیدواریم ما مدیون پدر و مادر شهدا نباشیم و یک روزی این شهدا باید دست ما را بگیرند. شهدا مسیر را به ما نشان دادند و وقتی شهید می شدند استقامت و توان ما برای ادامه راه بیشتر می شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر