صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۰۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

جانبازان ایران اسلامی با تأسی از مکتب علمدار کربلا، اسوه ایمان و رشادت شدند

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی در سالروز میلاد با سعادت باب الحوائج (سلام الله علیه) بر ساحت بلند ایمان جانبازان ادای احترام و سرافرازی و عزت مستدام را برای ایشان مسألت کرد.
کد خبر : 274219

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به شرح زیر است:
«بسمه تعالی
چهارم شعبان، سالروز ولادت پرچم دار بزرگ کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) است. رادمردی که نامش در اذهان تداعی گر قلّه‌های بلند حماسه و سرافرازی است و در ایثار و جانبازی سرلوحه راست قامتانی است که در عرصه نبرد حق علیه باطل اسوه ازخودگذشتگی و مقاومت هستند. رسم پر ارزشی که از صلابت حضرت عباس(ع) معتبر شد و به ثبات قدم جانبازان ولایتمدار سرزمین ما استمرار یافت تا همیشه در تاریخ جاودان می‌ماند.
به یقین جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تأسی از همان مکتب علمدار کربلا، گذشت، فداکاری، صبر و بردباری پیشه کردند و اسوه ایمان، صلابت، ایستادگی و رشادت گشتند.


این حقیقت جویان در راه دین و ولایت و دفاع از کشور به مقام جانبازی و ایثارگری نائل آمدند و چه لقبی برازنده تر و نیکوتر از «شهید زنده» برای این انسان های وارسته و ثابت قدم می­توان یافت. چرا که اینان با قافله شهادت گام در ره معشوق نهادند و در این مسیر به جانبازی رسالت ایثارگری یافتند.


در سالروز میلاد با سعادت باب الحوائج سلام الله علیه، بر ساحت بلند ایمان جانبازان ادای احترام می کنم و سرافرازی و عزت مستدام را برای ایشان مسألت دارم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد شهید
ارسال نظر