صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
عضو هیات مدیره پرسپولیس:

شکایت ایجنت ایتالیایی ربطی به پرسپولیس ندارد

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: شکایت ایجنت ایتالیایی ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد و طارمی باید مشکلش را با این فرد حل کند.
کد خبر : 274186

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی طارمی بعد از رفتنش از پرسپولیس هنوز ماجراهایش در این تیم پایانی ندارد و در تازه‌ترین مشکلی که برای سرخپوشان درست کرد موضوع شکایت ایجنت ایتالیایی که مقدمات حضور این بازیکن در ریزه اسپور ترکیه را فراهم کرد از باشگاه پرسپولیس و خود طارمی است.


گویا ایجنت ایتالیایی هنوز پولش از حق ترانسفر طارمی به ریزه اسپور را نگرفته است و باشگاه پرسپولیس و طارمی را تهدید کرد تا اگر ظرف 10 روز آینده مطالباتش را پرداخت نکند به فیفا شکایت خواهد کرد.


محمد حاجی بیگی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد موضوع پیش آمده و خطری که باشگاه پرسپولیس را در این مورد تهدید می‌کند گفت: «طارمی با اجازه باشگاه به ریزه اسپور منتقل نشد و تمام اتفاقات این انتقال مربوط به خود بازیکن و باشگاه مقصد است. باشگاه پرسپولیس کاری به تهدیدهای ایجنت ایتالیایی ندارد چون طارمی به عنوان بازیکن آزاد به ریزه اسپور رفت.»


وی افزود: «باشگاه پرسپولیس تنها در یک موضوع با طارمی سروکار دارد و آن هم پول انتقال این بازیکن به باشگاه الغرافه است که طارمی متعهد شد تا طی روزهای آینده مبلغ 100 هزار دلار را به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و سایر اتفاقاتی که این بازیکن درگیرش است ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد طلب علی دایی از این باشگاه گفت: «دایی از خانواده پرسپولیس است و از باشگاه هم طلبکار است. باشگاه تاکنون درصدی از طلب دایی را پرداخت کرد و برای پرداخت مابقی بدهکار باید کمی مراعات حال پرسپولیس را بکند.»


حاجی بیگی در خصوص آخرین وضعیت پرونده باشگاه پرسپولیس در فیفا افزود: «وکلای باشگاه همه مستندات را به دادگاه عالی ورزش ارسال کردند و منتظر رای نهایی در مورد محرومیت باشگاه هستیم و قرار است طی روزهای آینده این رای صادر شود. امیدوارم رای صادره باعث خوشحالی همه هواداران پرسپولیس شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر