صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
تازه‌های نشردانشگاه آزاد اسلامی؛

چاپ کتاب «معماری اقلیمی در طراحی مجتمع‌های اداری- تجاری »

کتاب «معماری اقلیمی در طراحی مجتمع های اداری- تجاری » به قلم حکیم سندر عضو گروه هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا از سوی انتشارات «گروه آموزشی مدرس، سنجش و دانش» راهی بازار نشر شد.
کد خبر : 273806

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این کتاب مسئله مورد بحث قرار گرفته چگونگی طراحی یک مجتمع اداری– تجاری با رویکرد معماری پایدار است.


حکیم سندر درباره کتاب اظهار کرد: «در حوزه معماری، توجه به مخاطرات زیست محیطی و تاثیرات ویرانگر آن بر سلامت و حیات انسان، تاکید بر حفظ سلامت فردی و پیوند عمیق با محیط پیرامون و رضایت خاطر انسان از زندگی در ساختمان هایی که امنیت، آسایش و سلامت او را تامین می کند سبب شکل گیری معماری پایدار شد. به این منظور بازگشت به مقیاس انسانی ضروری است تا با شناخت اصول و مفاهیم معماری اقلیمی و استفاده بهینه از این اصول برای رسیدن به محیط پایدار کوشا باشیم.»
بخش‌های کتاب معماری اقلیمی در طراحی مجتمع‌های اداری- تجاری » عبارت است از: «شناخت فضاهای اداری و تجاری»، «معماری اقلیمی»، «تاثیرپذیری از شرایط فرهنگی و محیطی و اقلیی»، «مطالعات تطبیقی»، «تاسیسات و سازه»، «مطالعات زمینه».


چاپ کتاب « معماری اقلیمی در طراحی مجتمع‌های اداری- تجاری» به قیمت پانزده هزار تومان از سوی انتشارات گروه آموزشی مدرس، سنجش و دانش به انتشار رسیده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر