صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۴ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
تهیه کننده «به وقت شام» خبر داد؛

470 دانشگاه متقاضی اکران «به وقت‌شام»/ همه در فضای فرهنگی کشور آزادند غیر از انقلابی‌ها

تهیه کننده فیلم «به وقت شام» گفت: ۴۷۰ دانشگاه تا کنون متقاضی نمایش فیلم به وقت شام بوده اند و امیدوارم رکورد جدیدی در فیلم های انقلابی و دفاع مقدس رقم بخورد.
کد خبر : 273246

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد خزاعی در افتتاحیه‌ اکران‌های دانشگاهی فیلم «به وقت شام» در دانشگاه تهران اظهار کرد: فضای دانشجویی با اکران های دیگر متفاوت است٬ جنس و نگاه دانشجویان متفاوت است. دانشجویان آینده کشور هستند و شما هستید که با ورود به عرصه های فرهنگی٬ اجتماعی٬ سیاسی٬ اقتصادی و... کشور را می سازید.


تهیه کننده فیلم به وقت شام با بیان اینکه این فیلم ادای دین به خانواده شهدا بود عنوان کرد: چندین سال قرار است راجع به داعش ساخته شود و در نهایت این فیلم با تمام سختی ها ظرف شش ماه ساخته شد.


خزاعی تصریح کرد: ۴۷۰ دانشگاه تا کنون متقاضی نمایش فیلم به وقت شام بوده اند و امیدواریم رکورد جدیدی در فیلم های انقلابی و دفاع مقدس را بزند.


وی عنوان کرد: امروز در فضای فرهنگی کشور همه آزاد هستند غیر از انقلابی ها و حزب اللهی ها٬ همه مستقل هستند غیر از انقلابیون.


تهیه کننده فیلم به وقت شام با انتقاد از افرادی که به شهدای مدافع حرم توهین می کنند، ادامه داد: برخی پا را از حد خود فراتر نهاده اند و به چهره‌های ملی توهین می‌کنند. بنده خطاب به آنها نوصیه دارم اگر آزاده نیستید، آزاده‌کش نباشید. اگر اهل شهادت نیستید پاسدار حرمت خانواده شهدا باشید.


وی گفت: روز به روز فضای فرهنگی برای انقلابیون تنگ تر خواهد شد و باید سختی کشید تا به آرمان های خود برسید.


خزاعی در پایان گفت: در آمد حاصل از این فیلم مربوط به هیچ شخصی و ارگانی نیست٬ سازمان اوج هم درآمد فیلم را برای سایر آثار انقلابی‌برنامه ریزی می‌کند، پس کوشش کنید و به مسیر سینمای انقلابی کمک کنید.


انتهای پیام/

ارسال نظر