صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
 رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد؛

توزیع اقلام فرهنگی هلال احمر در بین5 میلیون مسافر نوروزی

 رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به ارائه خدمات سلامت و فرهنگی جوانان هلال احمر در 700 پست ثابت و 300 پست سیار گفت:5 میلیون و 400 هزار مورد اقلام فرهنگی میان مسافران نوروزی توزیع شد.
کد خبر : 271641

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مسعود حبیبی، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در نشست خبری ارائه عملکرد جمعیت هلال احمر در نوروز 97 اظهار کرد: سازمان جوانان باتوجه به اهمیت فرهنگ سازی و پیشگیری از تصادفات جاده‌ای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را در کشور اجرا کرد که در مدت از 28 اسفندماه سال گذشته تا 14 فرودین ماه امسال 20 هزار جوان داوطلب در این طرح مشارکت و 40 هزار نفر روز برای اجرای این طرح حضور داشته و خدمات لازم را به هموطنان در سراسر کشور ارائه کردند.


رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: جوانان هلال احمر در 700 پست ثابت و 300 پست سیار خدمات سلامت و فرهنگی و ایمنی را ارائه دادند.


تست رایگان قند خون در تمامی پست‌های نوروزی هلال احمر


حبیبی یادآور شد: تست رایگان فشار خون در تمام پست‌های نوروزی سازمان جوانان به هموطنان ارائه شد، همچنین آگاه سازی هموطنان درباره مسائل بهداشتی نیز در پایگاه‌ها و چادرهای هلال احمر صورت گرفت.


وی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره در پست‌های نوروزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری از اعتیاد به جوانان و خانواده‌ها ارائه و به سوالات هموطنان در این زمینه پاسخ داده شد.


رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، با تاکید بر اینکه در بخش فرهنگی طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خیمه نماز و فضای دوستدار کودک برپا شده بود، افزود: 416 خیمه نماز و 350 فضای دوستدار برپا بود تا هموطنان بتوانند از خدمات این خیمه‌ها بهره مند شوند؛ علاوه بر آن 5 میلیون و 400 هزار مورد اقلام فرهنگی میان مسافران نوروزی توزیع شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر