صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
مدیرعامل باشگاه سایپا مطرح کرد؛

تلاش سایپا برای آسیایی شدن/ اگر من باشم، دایی هم هست

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: اگر من به عنوان مدیرعامل در باشگاه سایپا بمانم علی دایی هم کارش را ادامه می‌دهد.
کد خبر : 271565

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال سایپا در ادامه روند روبه رشدش دو برد مهم مقابل پرسپولیس و نفت تهران کسب کرد تا همچنان یکی از شانس‌های اصلی کسب سهمیه آسیا در لیگ امسال باشد. سایپایی‌ها در هفته بیست و هشتم باید مقابل تیم مشکی‌پوشانی قرار بگیرند که سقوط آنها به لیگ دسته اول قطعی شد.


رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت سایپا برای کسب سهمیه آسیایی در این فصل رقابت‌های لیگ برتر گفت: «بازیکنان و کادر فنی عزم خودشان را جزم کردند تا بتوانند در این فصل سهمیه آسیایی را کسب کنند و تاکنون هم موفق شدند تیم را در کورس نگه دارند. روز اولی که علی دایی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد اعلام کرد که در این فصل هدف اول کسب رتبه تک رقمی است و در مرحله بعد به فکر آسیایی شدن هستند که خوشبختانه عملکرد خوب کادر فنی و بازیکنان، سایپا را در رتبه خوب جدول قرار داد.»


وی در خصوص بازی‌های پیش روی سایپا در هفته‌های باقی مانده لیگ بیان کرد: «3 بازی تا پایان لیگ پیش رو داریم که برای ما مهم نیست که مقابل چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم در 3 بازی باقی مانده با امتیازات کامل زمین را ترک کنیم تا بتوانیم راهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد شویم.»


مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد ادامه همکاری این باشگاه با علی دایی گفت: «دایی یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است که ما از همکاری با او رضایت داریم. قرارداد باشگاه سایپا با دایی دو ساله است ولی هنوز تکلیف ماندن یا نماندن من در فصل بعد مشخص نیست. قطعا اگر من در باشگاه سایپا ادامه همکاری دهم علی دایی هم به عنوان سرمربی به کارش ادامه می‌دهد.»


درویش در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت نانگ مهاجم کامرونی این تیم افزود: «نانگ زمانی که در نیم فصل دوم به سایپا پیوست مصدوم شد و بعد از آن دیگر نتوانست برای ما بازی کند. در حال حاضر باید برای درمان مصدومیتش به کشورش سفر کند و اگر وضعیت به همین منوال باشد مجبور هستیم با این بازیکن قطع همکاری کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر