صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۳۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۴

امیرعبداللهیان: همکاری با آمریکا در صورت توافق هسته‌ای ممکن است

معاون وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با شبکه خبری آمریکایی تاکید کرد که ملت ایران خاطرات تلخی از آمریکا دارد و دو کشور در صورت دستیابی به توافق هسته‌ای امکان همکاری در زمینه‌های دیگر را نیز دارند.
کد خبر : 27025

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، حسین امیرعبداللهیان؛ معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ایران در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان با بیان این مطلب افزود: در صورتی که توافق هسته‌ای محقق شود، تهران و واشنگتن می‌توانند درباره مسائل دیگر با هم همکاری داشته باشند.


وی در ادامه این گفتگو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه معنای توافق هسته‌ای از نظر همکاری میان ایران و آمریکا در منطقه چه چیزی است، تصریح کرد: ملت ایران ما خاطرات تلخی از آمریکا در ۳۶ سال گذشته و پس از انقلاب دارد. اما مذاکرات هسته‌ای یک فرصت تاریخی است. در صورت عملکرد عقلانی و خردمندان آمریکا در این مذاکرات، می‌توان گفت این کشور در میان مردم ایران تأثیر مثبتی داشته است.


امیرعبداللهیان در پایان خاطرنشان کرد: مسلم است که در صورت مثبت و سازنده بودن اقدامات آمریکا، این مسئله می‌تواند بر همکاری‌های آینده میان تهران و واشنگتن اثر مثبت داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر