صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

افتتاح سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب

آئین افتتاح و بهره‌برداری از سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با حضور دکتر برومند معاون استاندار هرمزگان، دکتر محسن دهقانی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و فرماندار ویژه و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی میناب در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد.
کد خبر : 2702

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، خلیل سزیده در ابتدای مراسم افتتاح سالن ورزشی، گزارش مختصری از روند تکمیل سالن چند منظوره ورزشی را ارائه داد و گفت: گسترش آموزش عالی نیازمند برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است و باید به این دو مقوله مهم نگاه ویژه‌ای داشت در این خصوص دانشگاه ازاد اسلامی واحد میناب به افزایش سطح کیفی آموزش و فرهنگی به این امر اهتمام ویژه‌ای دارد.


رئیس واحد میناب با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تحصیل، تهذیب، ورزش جوانان گفت: دانشجویان در کنار تحصیل نباید ورزش را فراموش کنند و این دانشگاه آمادگی خود را در تمامی برنامه‌های ورزشی اعلام می‌دارد.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی است که تتوانسته است در زمینه علمی، آموزشی و فرهنگی که بر عهده دارد نقش بزرگی را در توسعه کشور ایجاد کند.


دکتر محسن دهقانی واحد میناب را یکی از واحد نهایی موفق و بر‌تر استان دانست و گفت: با راه اندازی تحصیلات تکمیلی که پذیرش آن در سال ۹۴ در این واحد انجام می‌گیرد می‌تواند در روند توسعه شتاب بیشتری به خود بگیرد و نقش توسعه در منطقه متصور خواهد شد.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان در آئین افتتاح این پروزه در دانشگاه ازاد اسلامی واحد میناب گفت: یکی از مهم‌ترین استراتژی در استانداری هرمزگان توسعه متوازن استان است و در برنامه ششم توسعه بر مبنای دریا محور و استفاده از ظرفیت‌هایی است که در دریا دارد و این دو اصل در استان وجود دارد و با توجه به اینکه بیشترین مرز دریایی را شرق استان دارد از جهت توسعه‌ای هم در برنامه ششم توجه ویژه‌ای شود در این راستا بخشهای مختلف نقش‌هایی را ایفا می‌کنند که در این خصوص بیشترین و بالا‌ترین نقش را دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بر عهده دارند.


دکتر رضا برومند افزود: تربیت نیروی انسانی مورد نیاز بخشهای مختلف و استفاده از اعضای هیئت علمی و استفاده از منابع علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها جهت دادن به فعالیتهای پژوهشی و آموزشی دانشجویان برای کمک به توسعه شرق هرمزگان نقش انکار ناپذیری است


معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: دانشگاه ازاد اسلامی در استان پیشرو است و بیشترین و بالا‌ترین آمار را در دانشگاههای آزاد اسلامی داریم در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند نقش پیشرو و الگویی در دیگر مراکز آموزش عالی استان داشته باشد. ایجاد دیگر مراکز آموزش عالی در استان باید در ابتدا با نگاه به دانشگاه آزاد به برنامه‌ها و فعالیتهای علمی و پژوهشی خود بپردازد.


انتهای پیام/

ارسال نظر