صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۸ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
سرپرست سازمان اورژانس کشور خبر داد؛

مصدومیت 180 هزار نفر در تعطیلات نوروزی

سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به آمار کل مصدومین تعطیلات نوروز تا دوازدهم فروردین ماه، گفت: کل مصدومین ایام نوروزی ۱۷۹ هزار و ۵۵۱ نفر بوده است که۳۴ هزار و ۴۷۰ مصدوم ترافیکی از سوی نیروهای اورژانس کشور به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند.
کد خبر : 270143

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از اورژانس کشور، پیرحسین کولیوند افزود: در تعطیلات نوروز ۹۷ دو میلیون و ۱۳۲ هزار و ۴۶۸ مورد مراجعه به اورژانس‌های بیمارستانی گزارش شده است که از این تعداد 80 هزار و523 نفر در بخش‌های ویژه بستری شدند. در این ایام ۳۲ هزار و ۵۵۴ عمل جراحی اورژانس و ۲۱ هزار و ۲۷۹ عمل جراحی الکتیو در بیمارستان‌های کشور انجام شده است همچنین بیشترین بیماری‌هایی که در تعطیلات نوروز در اوراژانس‌ها گزارش شده مربوط به بیماری‌های قلبی تنفسی گوارشی و مغزی بوده است.


کولیوند در ادامه با اشاره به نظارت‌های بهداشتی که طی نوروز ۹۷ از سوی وزارت بهداشت بر اماکن عمومی، تفرجگاه‌ها و رستوران‌ها انجام شده است، گفت: بر این اساس تاکنون یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۷۲۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم و ۱۰۰۶۰ واحد نیز به مراجع قضایی معرفی شدند همچنین ۲۰۶۸ واحد نیز از سوی بازرسان پلمب شده‌اند.



انتهای پیام/

ارسال نظر