صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۹ - ۱۵ تير ۱۳۹۴

دادوستد بیش از 245 میلیون سهم در فرابورس

فعالان بازار سرمایه امروز 245 میلیون و 280 هزار ورقه بهادار به ارزش هزار و 62 میلیارد و 800 میلیون ریال در فرابورس دادوستد کردند.
کد خبر : 26927

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، شاخص کل فرابورس در حالی امروز با رشد 10 واحدی به رقم 769.30 واحد رسید که ذوب‌آهن اصفهان با معامله 12 میلیون و 260 هزار برگه به ارزش 27 میلیارد و 360 میلیون ریال بیش‌ترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.


بیش‌ترین افزایش قیمت مربوط به حق‌تقدم سرمایه‌گذاری مسکن تهران، پتروشیمی مارون و لاوان بود که شرکت‌های‌ پتروشیمی مارون و لاوان بیش‌ترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.


از سوی دیگر، سهام شمال شرق شاهرود، ذوب‌آهن اصفهان و فولاد آلیاژی یزد با بیش‌ترین افت قیمت روبه‌رو شدند و اوراق تسهیلات مسکن هم در بازه 700 تا 740 هزار ریال خریدوفروش شد.


در بازار ابزاهای نوین مالی، بیش‌ترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با خرید و فروش یک میلیون و 150 هزار سهم اختصاص یافت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 91 هزار و 130 ورقه اجاره ماهانه رایتل مورد معامله قرار گرفت.


بر اساس این گزارش، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان پس از به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 5 درصد بودیم و نماد معاملاتی شرکت نفت پاسارگاد برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه 20 تیر، در پایان معاملات امروز متوقف شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر