صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۵ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

استارتاپ ایرانی میوه را اینترنتی و ارزان‌تر از بازار توزیع می‌کند

یک تیم استارتاپی موفق شدند ایده خود تحت عنوان توزیع اینترنتی میوه را ارزان‌تر از قیمت ستاد تنظیم بازار اجرایی کنند.
کد خبر : 268784

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، امیرحسین رضایی نژاد، مدیر استارتاپ «بازرگام»، در خصوص ایده «توزیع اینترنتی میوه ارزان‌تر از قیمت ستاد تنظیم بازار» گفت: «در راستای تامین کالاهای با کیفیت، کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان و همچنین دسترسی به یک سیستم جامع توزیع در بهینه‌ترین شکل ممکن، در قالب یک تیم استارتاپی درصدد برآمدیم تا با توجه به ظرفیت های خود، خدمتی دیگر را اجرایی کنیم».


وی با بیان این که برای داشتن یک زنجیره تامین بهینه و با کیفیت فاکتورهای مهمی تاثیرگذار است، افزود: «این تیم ۲۰ نفره، با بهره‌گیری از نیروی انسانی مجرب، زیرساخت‌های احداث شده از قبیل سردخانه و انبارهای دپوی کالا، صنایع بسته‌بندی یک زنجیره تامین فراگیر و ارزان را در کشور مهیا کرده و به مرکزی برای تولید، نگهداری و توزیع کالاهای گوناگون در کشور تبدیل شده است».


وی با بیان این که از ۲۶ اسفند ماه توزیع مویرگی میوه در سطح کشور انجام گرفته است، گفت: «افراد با مراجعه به سامانه www.bazargam.com و عضویت در آن می‌توانند کالاهای اساسی مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت در بهینه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب‌تر از بازارهای فیزیکی تهیه و دریافت کنند».


رضایی نژاد افزود: «البته که تولیدکنندگان، کشاورزان و باغداران سراسر کشور نیز می‌توانند با توجه به امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ایجاد شده در بازرگام با بهترین و به روزترین روش های تبلیغاتی محصولات خود را عرضه کنند».


وی گفت: «ما در این تیم در صددبرآمدیم تا در فاز اول اجرای این طرح، تامین و توزیع میوه را در شهر تهران و به صورت تحویل درب منزل با قیمتی نازل‌تر از ستاد تنظیم بازار در دستور کار خود قرار دهیم».


این مدیر استارتاپ با بیان این که با این روش، میوه مستقیم از سردخانه تحویل گرفته می‌شود، عنوان کرد: «برای خرید های زیر ۵۰ هزار تومان میزان ۳ هزار و 500 تومان هزینه دارد و بیشتر از ۵۰ هزار تومان رایگان به درب منزل ارسال می‌شود».


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
رضایی
01:22 - 1398/01/26
سلام من میخوام این کار شما را در مشهد انجام دهم و نمایندگی شما را بگیرم.امکان داره؟۰۹۱۵۲۲۴۲۷۵۲