صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

خواهر محمد بن سلمان در فرانسه تحت تعقیب قضایی قرار گرفت

یک قاضی در فرانسه با صدور حکمی شاهزاده حصه، دختر پادشاه عربستان سعودی را تحت پیگرد بینالمللی قرار داد.
کد خبر : 268434

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از رویترز، یک قاضی در فرانسه با صدور حکمی شاهزاده حصه، دختر پادشاه عربستان سعودی را تحت پیگرد بین‌المللی قرار داد.
این خبر با استناد به یک منبع آگاه نزدیک به دستگاه قضایی فرانسه اعلام شده است. این منبع آگاه تاکید کرد که این حکم در پی حمله یکی از محافظان شاهزاده حصه به کارگری در مقابل آپارتمان محل اقامتش در پاریس صادر شده است.
این منبع آگاه العالم کرد که خواهر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی برای بازجویی در خصوص اتهاماتی علیه یکی از محافظانش تحت پیگرد قرار گرفته است. این محافظ با اتهامات دیگری مانند خشونت مسلحانه، آدم ربایی، سرقت و تهدید به مرگ نیز روبروست.
تاکنون سفارت عربستان سعودی در پاریس درباره این موضوع توضیحی نداده است. تلاش برخی رسانهها برای اطلاع از موضع سخنگویان دولت سعودی یا دربار این کشور نیز راه به جایی نبرده است.
طبق این گزارش، حکمی که بر اساس آن دختر پادشاه عربستان سعودی تحت پیگرد قرار گرفته، در ماه دسامبر سال گذشته میلادی صادر شده است. قرار است محمد بن سلمان در اوایل ماه آوریل به فرانسه سفر کند. البته، این سفر تاکنون چندین بار به تعویق افتاده است. دلیل این تعویق‌ها تا حدودی به سفرهای محمد بن سلمان به انگلیس و آمریکا مربوط بوده است.
همچنین دفتر ریاست جمهوری فرانسه نیز تاکنون به درخواستها برای اظهارنظر درباره صدور حکم قضایی علیه دختر پادشاه عربستان سعودی پاسخی نداده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر