صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

توئیتر ویژگی جدیدی برای جذب تبلیغات ارائه می کند

توئیتر ویژگی جدیدی اضافه کرده است که تصاویر و ویدئوهای مرتبط با رویدادهای خبری را در بخش توئیتر مومنتس نمایش می‌دهد. این اقدام برای جذب تبلیغات انجام شده است.
کد خبر : 268309

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، توئیتر قصد دارد ویژگی جدیدی به نام «camera-first» ارائه کند. این ابزار تصاویر و ویدئوهای مربوط به رویدادهای مهم خبری را براساس موقعیت مکانی در بخش «Twitter Moments» نمایش می‌دهد.


این در حالی است که توئیتر روز قبل اعلام کرد مشغول افزودن یک ویژگی الگوریتمی مرتبط با اخبار در این اپلیکیشن است. البته این اقدام توئیتر در رقابت با اسنپ چت ارائه شده است.


اسنپ چت نیز ویژگی به نام «camera-first» عرضه کرده است که پست‌های کاربران در بخش «Snap Map» را با توجه به موقعیت مکانی یا یک رویداد خاص مشخص می‌کند. سپس این پست‌ها را به استوری مرتبط با رویداد یا موقعیت مکانی در پلتفرم «Discover» خود می‌افزاید.


دلیل دیگر توئیتر از این اقدام جذب تبلیغات بیشتر است. زیرا برندهای مختلف می‌توانند تبلیغات خود را بین تصاویر و ویدئوها در بخش Moments قرار دهند.


منبع: مهر


انتهای پیام/

ارسال نظر