صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر:

ترویج فرهنگ داوطلبی نیاز به تبلیغ آگاهانه با کمک هنر و رسانه دارد

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ترویج فرهنگ داوطلبی موضوعی است که نیاز به تبلیغ آگاهانه دارد و بر این باوریم که با کمک هنر و رسانه می‌توان این هدف را محقق کرد.
کد خبر : 268293

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حبیب درگاهی در دیدار با محمد ابوالحسنی، تهیه کننده انیمیشن‌های «دیرین دیرین» با بیان اینکه خدمات انساندوستانه داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر مضامینی ارزشمند بوده و زبان هنر رساترین شیوه برای تبلیغ در این زمینه است، افزود: به وسیله رسانه و هنر می توان در خصوص چگونگی انجام کارهای عام المنفعه، تبلیغی آگاهانه و تاثیرگذار که متناسب با سلیقه‌های مختلف جامعه باشد، انجام داد.


وی تصریح کرد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای بهره گیری از ایده‌های هنرمندان نامی و با تجربه در رشته‌های مختلف با موضوع مسئولیت پذیری اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه و استفاده از آثار برجسته آن‌ها طی سال فراخوان‌های اختصاصی متعددی انجام می‌دهد که بدون تردید این امر به فرهنگ سازی عمومی در جامعه کمک می‌کند.


سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درباره پویانمایی «دیرین دیرین» و میزان استقبال مردم از آن در فضای مجازی، گفت: دیرین دیرین ، یک انیمیشن روز اجتماعی است که از نظر مخاطب ضریب نفوذ بالایی دارد. بنابراین امیدواریم با همکاری مشترک بتوانیم میزان آگاهی مخاطبانی که اغلب حتی روزانه هم این برنامه را دنبال می‎کنند درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های ‌جمعیت هلال احمر برای حمایت از افراد آسیب دیده و آسیب پذیر، ارتقاء دهیم.


همچنین محمد ابوالحسنی نیز ضمن پذیرش عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر، سازمانی خوشنام نزد مردم است که اگر از ظرفیت‌های تبلیغاتی روزآمد و کارآمدتر برای معرفی خدمات آن استفاده شود به طور یقین بر شمار اعضاء و داوطلبانش بیش از گذشته افزوده می‌شود.


تهیه کننده انیمیشن‌های «دیرین دیرین»، ظرفیت داوطلبان را در انتشار پیام‌های اجتماعی، بی‌بدیل دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری‌های آینده، بتوان با تولید محتوا و طرح مخاطبان بیشتری، مدل‌های کمک موثر به همنوع را بیاموزند.



انتهای پیام/

ارسال نظر