صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

تیم واحد مرودشت قهرمان هندبال دانشجویان خواهر استان فارس شد

بیست ودومین دوره مسابقات هندبال دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با قهرمانی واحد مرودشت پایان یافت.
کد خبر : 268260

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این دوره از مسابقات که به مدت چهار روز و به میزبانی واحد شیراز برگزار شد، در پایان پس از انجام بازی های دوره ای واحد مرودشت به مقام قهرمانی رسید، واحد شیراز دوم شد و واحدهای فیروزاباد و نوراباد ممسنی مشترکا سوم شدند.


مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان فارس، دکتر رضوانی مدیرکل دفتر ریاست واحد شیراز، دکتر بهرامی رئیس مرکز میمند و اعضا شورای ورزش استان فارس برگزار شد.


پیشقدم در سخنانی نقش ورزش را در سلامتی بدن و ایجاد انگیزه و نشاط در دانشجویان مهم توصیف کرد و با استناد به حدیث و توصیه معصومین مبنی براینکه عقل سالم در بدن سالم است علم و ورزش مکمل یکدیگر هستند و باید اقشار مردم خصوصا دانشجویان بیش از بیش به فعالیت های ورزشی بپردازند و همه به سوی جامعه سالم حرکت کنیم و با ورزش هزینه درمان نیز کم می شود از توجه جدی دانشگاه ازاد اسلامی به ورزش و سلامتی دانشجویان و کارکنان و اعضای هیات علمی خبر داد.


در پایان به تیم های برتر کاپ، لوح و مدال قهرمانی اهدا شد و شیما زارع دانشجوی دانشگاه ازاد اسلامی واحد مرودشت که به تازگی با قهرمانی در مسابقات هندبال غرب اسیا در این مسابقات حضور و به عنوان بازیکن ملی پوش نقش مهمی در قهرمانی تیم مرودشت داشت به عنوان فنی ترین بازیکن این مسابقات شناخته شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر