کاهش زمان رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از روابط عمومی میراث فرهنگی استان تهران، دلاور بزرگنیا با بیان اینکه شهروندانی که قصد سفر در قالب تورهای برنامهریزی شده از دفاتر خدمات مسافرتی را داشتهاند تاکنون خرید خود را انجام دادهاند گفت: حالا زمان آن رسیده تا نظارت بر اجرای تعهدات مدیران دفاتر خدمات مسافرتی با دقت و سرعت بیشتری صورت پذیرد.
وی افزود: برای تسهیل و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات مسافران نورزی از ظرفیت بدنه کارشناسی در بخش خصوصی و صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استفاده شده است.
بزرگ نیا در ادامه اظهار کرد: رضایت و آسودگی خاطر شهروندان از سفرهای نوروزی خط قرمز ما در استان تهران است و دفاتر خدمات مسافرتی موظف به اجرای تعهدات خود هستند.
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران از شهروندان خواست تا هرگونه شکایت از نحوه اجرای تورهای نوروزی را بلافاصله به معاونت گردشگری استان تهران به نشانی خیابان کریم خان – خیابان استاد نجات الهی جنوبی نبش خیابان ارشد معاونت گردشگری استان تهران اعلام کنند.
انتهای پیام/