صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

توصیه‌های پلیسی برای گذراندن یک چهارشنبه سوری بی‌خطر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با ارائه توصیه‌هایی درباره چهارشنبه سوری، از مردم خواست تا در صورت اطلاع از خرید و فروش و توزیع مواد آتش‌زا مراتب را به مرکز فوریت‌­های پلیسی 110 اطلاع دهند.
کد خبر : 267717

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ مراد مرادی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال همه در حال آماده شدن برای نوروز هستند، اظهار کرد: از خانه تکانی گرفته تا خرید لباس­‌های نو و تصمیم به تغییر برخی از رفتارهای ناهنجار؛اما در چهارشنبه آخر سال برخی از نوجوانان و جوانانبه به خاطر رفتارهای غیر مسئولانه و غیر عاقلانه، سال نو را برای خود و اطرافیان تلخ می­‌کنند و متاسفانه هر سال در چهارشنبه آخر سال شاهد مجروح شدن تعدادی از شهروندان و گاهی از دست دادن جان آنان هستیم.


وی با ارائه توصیه‌هایی به شهروندان گفت: در آستانه سال نو با آموزش و کنترل فرزندان خود، از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری کنیم. پدر و مادر گرامی، فرزندان خود را در جشن­‌ها و شادی­‌ها همراهی کرده و مواظب سلامتی آنان باشند.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه فرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش‌­زا آگاه کنیم، اضافه کرد: با تفریحات ناسالم و ترقه بازی موجب ترافیک و شلوغی خیابان­‌ها نشویم، صدای ناشی از انفجار برای نوزادان، خانم‌­های باردار، بیماران و سالمندان بسیار خطرناک است.


مرادی با بیان اینکه در صورت اطلاع از خرید و فروش و توزیع مواد آتش‌زا مراتب را به مرکز فوریت‌­های پلیسی 110 اطلاع دهید، گفت: از نگهداری مواد آتش زا و تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندان‌مان خودداری کرده و نظارت بر موضوع را جدی بگیریم. مراقب رفتارهای خطرناک و ناهنجار افراد بوده و در صورت لزوم مراتب را به واحدهای گشتی نیروی انتظامی و یا پلیس 110 اطلاع دهید.


وی ادامه داد: شهروندان عزیز در روزهای نزدیک به سال نو،بیش از پیش با درایت و عقلانیت قبل از هرکاری به عواقب آن بیاندیشند و رفتارها و تصمیم‌­های مسئولانه داشته باشند.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که امیدوارم با هوشیاری و مشارکت همه شهروندان برای امنیت چهارشنبه آخر سال و توجه به توصیه‌­های زیر، نوروز همراه با سرور و شادی را داشته باشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر