صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

بازدید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ایوان غرب از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان غرب در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی سارات سومار و تنگه کوشک بازدید کردند.
کد خبر : 267700

به گزارش خبرنگار آنا با توجه به تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان مبنی بر اهتمام جدی برگزاری اردوی راهیان نور با همکاری حوزه فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه اردوی یکروزه به مقصد مناطق عملیاتی سارات سومار و تنگه کوشک برگزار شد.


در این اردوی یکروزه که جمعی از دانشجویان به همراه رئیس دانشگاه و معاونان حضور داشتند، سرهنگ محبت محمدی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس روایتگر رشادت‌های رزمندگان اسلام و بسیج مردمی در جلوگیری از سقوط شهرستان ایوان در حماسه تنگه کوشک در سال 68 و عملیات مسلم ابن عقیل برای باز پس گیری سارات سومار در سال 61 بود.


در این سفر سیاحتی –زیارتی، دانشجویان از تنگه کوشک و یادمان شهدا، سارات سومار و یادمان شهدای گمنام در شهر سومار بازدید کردند و در بین آنها بسته­‌های فرهگی به رسم یادبود توزیع شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان غرب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا هدف از این قبیل اردوها را بازخوانی فرهنگ حماسه و ایثار عنوان کرد و گفت: «عزت ایران اسلامی مرهون خون شهیدانی است که با نثار جان خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و برای ما امنیت را به ارمغان آوردند.»


دکتر آرش نادمی تصریح کرد: «وظیفه ماست تا با برگزاری اردوی راهیان نور، ارتباط نسل جدید را با سیره شهدا و فرهنگ دفاع مقدس مستحکم تر کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر