صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

آموزش 15 هزار دانش‌آموز منطقه 15 تهران برای چهارشنبه سوری ایمن

کارگاه‌های آموزشی چهارشنبه سوری ایمن برای 15 هزار دانش آموز در مدارس منطقه 15تهران برگزار شد.
کد خبر : 267444

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 15 تهران با اعلام مطلب فوق افزود: این دوره‌های آموزشی با همکاری خانه‌های سلامت و خانه‌های دوام و ایمنی محلات با هدف آگاه سازی دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ ایمنی در 52 مدرسه پسرانه و دخترانه منطقه برپا شده است.


وی در ادامه با اشاره به برگزای کارگاه‌های آموزشی ویژه شهروندان در سراهای محله و مساجد منطقه افزود: در این دوره آموزشی موضوعاتی نظیر رعایت نکات ایمنی در خانه تکانی و پیشگیری از مسمومیت با مواد شوینده، آشنایی با مخاطرات چهارشنبه سوری، تغذیه سالم در ایام نوروز، رعایت نکات ایمنی در سفر و ... در آستانه سال نو ارائه می‌شود.


به گفته وی، جلسه فصلی اعضای تخصصی مدیریت بحران منطقه با حضور 30 عضو شامل نمایندگان آتش نشانی، ادارات برق، مخابرات، گاز، آب، پلیس راهور، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، معاونین و شهردارن نواحی در راستای آماده‌باش کامل و پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه سوری برگزار شد.


محمدی با اشاره به دیگر برنامه اجرایی چهارشنبه سوری ایمن خاطرنشان کرد: توزیع توصیه‌نامه ایمنی در اماکن، پخش انیمشین‌های آموزشی برای کودکان در سراهای محله و توزیع سی‌دی‌های آموزشی بین نمازگران در مساجد با هدف آشنایی شهروندان با مخاطرات مواد محترقه و آتش‌زا و پیشگیری از حوادث ازجمله اقدمات انجام شده است.


شهردار منطقه 15 در پایان یادآور شد: در این راستا مانور مقابله با حریق در انبار مواد شیمیایی کیمیا در برزگراه امام رضا(ع) اجرا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر