صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

انتخاب عضو هیأت علمی واحد صفاشهر چهره ماندگار ایران در عرصه علم مدیریت شد

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر به عنوان چهره ماندگار ایران در عرصه علم مدیریت ( آموزش و توسعه منابع انسانی) انتخاب شد.
کد خبر : 266537

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پروفسور سید حسین ابطحی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر که از سال 95 به صورت تمام وقت به عضویت هیات علمی دانشگاه صفاشهر در آمده است، در پنجمین همایش آموزش و توسعه منابع انسانی که در بهمن سال جاری برگزار شد به عنوان چهره ماندگار ایران در عرصه مدیریت (آموزش و توسعه منابع انسانی) انتخاب و به پاس فعالیت‌هایشان در این حوزه از وی تجلیل شد.


ابطحی در اردیبهشت سال 1332 هجری شمسی در یک خانواده روحانی در شهر تهران به دنیا آمد. این استاد فرزانه تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در تهران به پایان رسانید و پس از انجام خدمت مقدس سرباز معلمی به منظور ادامه تحصیلات عالیه به کشور آمریکا عزیمت کرد. وی پس از اخذ مدارک لیسانس (B.S.) از دانشگاه ایالتی مورگان واقع در شهر بالینمور آمریکا برای ادامه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه میسوری شهر رولا پذیرفته شد و پس از اخذ مدرک فوق لیسانس (M.S.) در دوره دکتری Ph.D. پذیرفته و رساله دکتری خود را تحت عنوان «کاربرد سیستم‌ها و روش‌ها در آموزش و توسعه مدیران بخش عمومی» انتخاب و با درجه ممتاز به پایان رسانید. پس از آن نامبرده در یک دوره پسا دکتری آموزش و توسعه منابع انسانی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی واقع در لس آنجلس کالیفرنیا شرکت کرد و نتیجه حاصل از آن دوره تألیف کتاب ارزشمند «آموزش و توسعه منابع انسانی» بود که مورد استفاده فراوان مدیران و کارشناسان آموزش و توسعه سرمایه های انسانی قرار گرفت.


این استاد برجسته همکاری قابل توجهی در انتشار مجلات علمی پژوهشی داشته و در 6 مجله علمی پژوهشی به عنوان سردبیر و یا مدیر مسئول فعالیت کرده، از وی بیش از 25 جلد کتاب و صدها مقاله، در حوزه مدیریت و آموزش و توسعه منابع انسانی وجود دارد که در دانشگاه‌های ایران مورد استفاده استادان و دانشجویان است. نامبرده در طول دوران خدمت خود مسئولیت های مختلفی در وزارت علوم، دانشگاه علامه طباطبایی داشته است.



انتهای پیام/

ارسال نظر