صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

سرمایه‌گذاری 400 میلیارد تومانی برای تولید گوشت مرغ در استان گلستان

استاندار گلستان با تقدیر از تعهد 400 میلیارد تومانی برای سرمایه‌گذاری در زنجیره تولید گوشت مرغ، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا زیرساخت‌های لازم جهت فعالیت بخش خصوصی در استان را فراهم کنیم.
کد خبر : 265399

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، سیدمناف هاشمی استاندار گلستان در دیدار دکتر محمد نبی رضائی و سرمایه‌گذاران شرکت زرین طیور گلستان، گفت: حضور سرمایه‌گذاران در استان ضامن رونق تولید، اشتغال پایدار و سر بلندی استان است و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید راه را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هموار کنند.


استاندار گلستان یادآور شد: نگاه زنجیره‌ای در حوزه طیور و همچنین رقم سرمایه گذاری که انجام خواهد شد، نوید بخش آینده‌ای روشن است و امیدواریم این شرکت علاوه بر تامین امنیت غذایی داخلی و ایجاد اشتغال بتواند به توفقیات ارزشمندی در زمینه صادرات و ارائه محصولات به دیگر کشورها نیز دست یابد.


هاشمی، گلستان را استانی با استعداد و ظرفیت بالا معرفی کرد و گفت: هر اندازه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بتوانند زیرساخت‌های لازم و مجوز های مورد نیاز را با سرعت بیشتری تامین کنند، روند حضور سرمایه‌گذاران در استان تسریع خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر