صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۷ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

برخی بزرگان در جمع منتقدان دولت هستند/ لزوم عذرخواهی رئیس جمهور از مردم

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سخن آقای رئیس جمهور درخصوص کسانی که با دولت مخالفت می‌کنند، غیرمنطقی بود و جا دارد ایشان از مردم و منتقدان خود عذرخواهی کنند.
کد خبر : 265366

سید جواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره سخن امروز رئیس جمهور درخصوص مخالفت با دولت اظهار کرد: قطعا مردم، مجلس و مسئولین انتظار دارند سخنی بگوییم که از آن برداشت ناصواب نشود و در جامعه التهاب ایجاد نکند.


وی با بیان اینکه حکومت‌داری به شیوه های متعددی است و یک شیوه آن هم حکومت اسلامی است که ما داریم، گفت: برخی افراد ممکن است در شیوه اشکال بگیرند؛ درحالی که بی عقل هم نیستند.


عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: به نظر می رسد این یک سخن غیرمنطقی و غیرکارشناسی بود که از زبان آقای رئیس جمهور گفته شد و جا دارد از مردم و منتقدان خود عذرخواهی کنند. برخی منتقدان ایشان از بزرگان این نظام هستند و کسانی هستند که از حیث علمی جایگاهی بالاتر از رئیس جمهور دارند.


نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شواری اسلامی تاکید کرد: امید است آقای رئیس جمهور این مساله را اصلاح کنند و هیچ وقت سخنانی که سبب ایجاد التهاب می شود، به زبان نیاورند.


به گزارش آنا، حسن روحانی امروز در پنجاه و هفتمین مجمع سالیانه بانک مرکزی گفته بود: کسانی که با دولت مخالفت می‌کنند، بیشتر بر مبنای کمبود عقل است، گفت:‌ مخالفت با دولت معنی ندارد؛ مبارزه با دولت یعنی مبارزه با منافع ملی و منافع یک ملت؛ ضربه زدن به امید یک ملت و ضربه زدن به اعتماد مردم.


انتهای پیام/

ارسال نظر