صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

اجرای طرح انضباط شهری در محور ولی عصر(عج)

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 تهران گفت: اجرای طرح انضباط شهری در محور ولی عصر (عج) و ساماندهی بساط گستران سازماندهی شده، که در روزهای پایانی سال موجب اخلال در نظم عمومی شهر شده، در حال انجام است.
کد خبر : 264342

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، کورش خرد ضمن اعلام آمادگی برای به کارگیری دستفروشان در بخش‌های کارگری، فضای سبز و بازیافت گفت: اجرای طرح انضباط شهری در محور ولی عصر (عج) و محدوده جمهوری و چهار راه امیر اکرم با حکم مقام قضایی و با مشارکت نیروی انتظامی و شهرداری منطقه 11 در دست اجراست.


خرد با بیان این که هر ساله با فرا رسیدن روزهای پایانی سال بساط دستفروشان با ایجاد اختلال در نظم عمومی شهر و پیاده روها موجب نارضایتی شهروندان و کسبه قانونی را فراهم می‌آورد، افزود: شهرداری با اجرای این طرح نسبت به پاکسازی معبر از دستفروشان و آزاد سازی پیاده‌روها اقدام کرده است.


وی خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه 11 با ساماندهی افراد از کار افتاده، معلولین و زنان سرپرست خانوار که اقدام به بساط گستری و دست فروشی می‌کنند؛ در فضایی بالغ بر 500 متر مربع اقدام کرده است.


معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 11 ادامه داد: تیم‌های عملیاتی در محور مستقر شده‌اند و با بساط گستران سازماندهی شده که ایجاد اخلال در نظم عمومی می‌کنند؛ مطابق قانون با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی اقدام لازم را انجام می‌دهند.


به گفته خرد تیم‌های پشتیبانی به منظور ثبت نام از متقاضیان در ناحیه یک مستقر هستند و این آمادگی وجود دارد که افراد را در بخش‌های کارگری حوزه‌های خدمات شهری، فضای سبز و بازیافت با حقوق ماهیانه و بیمه تأمین اجتماعی به کار گیرند.



انتهای پیام/

ارسال نظر