صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۴

تقدیر رئیس کمیته ملی المپیک از تیم ملی والیبال

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان از مبارزات جانانه و دیدنی تیم ملی والیبال در رقابتهای لیگ جهانی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر : 26434

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در متن پیام تقدیر و تشکر رئیس کمیته ملی المپیک به تیم ملی والیبال آمده است: «مبارزات دیدنی و جانانه غیور مردان تیم ملی والیبال کشورمان در برابر رقبای قدرتمند جهانی که از سابقه دیرینه ای در این عرصه برخوردارند مایه مباهات و غرور ملی هر ایرانی در جای جای جهان شد تا امروز جهانیان حتی به رغم عدم صعود این تیم به دور نهایی لیگ جهانی؛ به والیبال ایران احترام گذاشته و نگاه متمایزی داشته باشند.


بدون تردید تلاش‌های اعضای تیم ملی والیبال در رقابت‌های لیگ جهانی و مبارزه تا آخرین نفس و رمق برای پیروزی کشورمان در برابر حریفان قدرتمند، نشان از غیرتمندی و توانمندی فرزندان این رمز و بوم دارد. مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز قدرشناس زحمات و تلاش‌های این عزیزان هستند و مطمئنا عدم راهیابی این تیم پرامید به دور نهایی لیگ چیزی از ارزش‌های فنی آنان کم نخواهد کرد.


لذا بر خود وظیفه دانستم مراتب حق شناسی و سپاس خود را از تیم ملی والیبال بجا آورده و این اطمینان را بدهم که از این پس مردم و مسئولان میهن عزیزمان و از جمله کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه ای از تیم ملی والیبال جهت کسب سهمیه المپیک ریو 2106 که مهمترین میدان و هدف اصلی مجموعه والیبال است خواهد داشت تا باز هم همچون گذشته شاهد افتخار آفرینی شما عزیزان در میادین دیگر باشیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر