صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ:

پنجشنبه به پرسپولیس جام داده نمی‌شود/ توجه هواداران به حضور رئیس فیفا

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: به دلیل اینکه استقلال میزبان دربی است، در صورت قهرمانی پرسپولیس به این تیم جام داده نمی‌شود.
کد خبر : 263569

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نحوه بلیط فروشی و حضور تماشاگران در استادیوم در روز دربی گفت: «به دلیل میزبانی باشگاه استقلال، کلیه کارهای بلیط فروشی بر عهده این باشگاه است و سازمان لیگ هیچ دخالتی در نحوه بلیط فروشی و قیمت بلیط‌ها ندارد. باشگاه استقلال هم به زودی شرایط و قیمت بلیط‌ها را اعلام خواهد تا تماشاگران با اطلاعات کامل به ورزشگاه بروند.»


وی ادامه داد: «من از همه تماشاگرانی که برای حمایت از تیم خودشان به ورزشگاه می‌روند خواهش می‌کنم که به دلیل حضور رئیس فیفا در ورزشگاه خیلی مسائل را رعایت کنند. برگزاری بازی بدون هیچ حاشیه جلوی چشمان رئیس فیفا تاثیر زیادی روی فوتبال ما دارد و ما می‌خواهیم اینفانتینو را متوجه این مساله کنیم که در ایران سالانه چندین بازی با تعدادی بالای تماشاگر بدون هیچ مشکلی برگزار می‌شود.»


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص مراسم اهدای جام به تیم قهرمان این فصل گفت: «طبق قانون جام قهرمانی یا در آخرین هفته به تیم قهرمان داده می‌شود و اگر قهرمانی یک تیم زودتر از پایان لیگ روی کاغذ قطعی شود در اولین بازی که میزبان است جام به تیم قهرمان اهدا خواهد شد. با توجه به اینکه در بازی روز پنجشنبه استقلال میزبان است و اگر پرسپولیس قهرمانی‌اش را در این بازی مسجل کند، جام به این تیم داده نمی‌شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر