صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۶

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با سه خانواده ایثارگر دوران دفاع مقدس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه و معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرمانشاه با سه خانواده ایثارگر دوران دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر : 262897

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ دکتر محمدرضا حبیبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه، حجت‌الاسلام احمد زارعی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرمانشاه و جواد پورامین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با خانواده معظم شهدا و دو خانواده جانباز سرافراز در شهر کرمانشاه دیدار کردند.



در این دیدارها خانواده شهید دوران دفاع مقدس علی اشرف چاوشانی، جانباز محمد طالبی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور و جانباز علیرضا نویدی دانشجوی نمونه و ممتاز علمی رشته علوم سیاسی واحد کرمانشاه که سال ۹۰ از سوی گروه تروریستی پژاک به فیض جانبازی نایل شده است، میزبان مسئولان شهر کرمانشاه بودند.


محمد طالبی جانباز ۶۰ درصد و از پیشکسوتان ورزش باستانی در کرمانشاه هستند که دو فرزند وی در واحد کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.



شهید علی اشرف چاوشانی در سال ۶۷ به در جه رفیع شهادت نائل شده است و دارای۳ فرزند که دو فرزند این شهید والامقام از دانشجویان و دانش آموختگان واحد کرمانشاه هستند.



انتهای پیام/

ارسال نظر