صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
نامه سرگشاده مهدی بلوکات به محمود احمدی‌نژاد:

نامه اخیرتان به رهبری، مصداق حرکت در مرز شرافت و بی‌شرفی است

دبیر اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با ارسال نامه‌ای سرگشاده به محمود احمدی‌نژاد اقدام اخیر وی را مورد نقد قرار داد و گفت: در نامه‌تان به مردم و کشور جفا کردید؛ پژواک صدای نتانیاهو و ترامپ و بن‌سلمان خبیث شدید؛ خون شهدا را نادیده گرفتید؛ نمک خوردید و نمکدان شکستید؛ دروغ گفتید؛ نعل وارونه زدید؛ اعمالتان را حبط کردید؛ خواست دشمن و ضد انقلاب را محقق کردید.
کد خبر : 262687

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در بخشی از این نامه آمده است: مرکز ثقل برداشتی که مخاطب منصف و بیطرف از نامه شما و تحرکات اخیرتان دارد این است که در مرز شرافت و بی‌شرفی درحال حرکت هستید و این رفتارهایتان را جز در این چارچوب نمی‌توان تحلیل کرد.


متن این نامه به شرح زیر است:


«بسمه تعالی


جناب آقای محمود احمدی‌نژاد؛


در رابطه با نامه مشمئز‌کننده و شرم‌آورتان به رهبر انقلاب، لازم است نکاتی به شما گوشزد شود:


۱- درخصوص محتوای نامه و حرف‌های مبهمی که مطرح کردید نیازی به پاسخ گفتن و توضیح وجود ندارد؛ چه اینکه خودتان و دوستانتان و آحاد مخاطبان می‌دانند که آن حرف‌های کذایی را نه به قصد و نیت اصلاح گفته‌اید و نه به آنها ذره‌ای اعتقاد و پایبندی دارید. واضح است که تنها هدف شما انتقام‌گیری و عقده‌گشایی و پراکندن نفرت و خشونت و تحریک معاندین به آشوب و اغتشاش است.


۲- مرکز ثقل برداشتی که مخاطب منصف و بیطرف از نامه شما و تحرکات اخیرتان دارد، این است که در مرز شرافت و بی‌شرفی در حال حرکت هستید و این رفتارهایتان را جز در این چارچوب نمی‌توان تحلیل کرد.


۳- بر فرض اینکه نظام و انقلاب آنگونه که در نامه‌تان گفته‌اید دچار عیب و فساد و انحراف است؛ شما خودتان حاصل چه فرآیند و ساختاری بوده‌اید و چگونه شهردار و رئیس جمهور شدید؟ مگر همین شورای نگهبان و همین آقایان شما را برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید نکردند؟ مگر همین نظام و قوه قضاییه در سال ٨٨ از رأی مردم به شما صیانت نکرد و جلوی قانون‌شکنان نایستاد؟


آقای احمدی‌نژاد


یک انسان تا چه حد می‌تواند نانمک باشد؟


۴- بنده هم قبول دارم که در بخش‌هایی از نظام فساد وجود دارد ولی بی‌شک شما و برخی همراهانتان یکی از مصادیق این فساد بودید و هستید.


آقای احمدی نژاد؛


کردان دروغگو و متقلب وزیر چه کسی بود؟


سعید مرتضوی مدیر سیستم چه کسی بود؟


محمدرضا رحیمی معاون اول چه کسی بود؟


بقائی و مشائی نزدیکان چه کسی‌اند؟


آقای احمدی‌نژاد


دست‌های شما آنقدر پاک نیست که بتوان با آن آلودگی فساد را زدود.


۵- و اما در نامه‌تان به مردم و کشور جفا کردید؛ پژواک صدای نتانیاهو و ترامپ و بن‌سلمان خبیث شدید؛ خون شهدا را نادیده گرفتید؛ نمک خوردید و نمکدان شکستید؛ دروغ گفتید؛ نعل وارونه زدید؛ اعمالتان را حبط کردید؛ خواست دشمن و ضد انقلاب را محقق کردید…


۶- در خاتمه بهتر است بجای فرافکنی و غبارآلود کردن فضا، پاسخگوی ٨ سال مدیریتتان در کشور باشید و برای رفع مشکلات دلسوزانه رفتار کنید، نه طلبکارانه و کاسب کارانه


والسلام علی من اتبع الهدی.


مهدی بلوکات


دبیر اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسرکشور.»


انتهای پیام/

ارسال نظر