صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
دادستان اردبیل:

هرگونه اقدام ضابطان منوط به داشتن کارت ویژه ضابط قضایی است

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از اعطای کارت ویژه ضابطان قضایی در این استان خبر داد و گفت: هرگونه اقدام انتظامی و قضایی اعم از دستگیری، ابلاغ اوراق قضایی، بازرسی ها، انجام تحقیقات و نیز طیف گسترده ای از تکالیف دادگستری توسط مرجع انتظامی منوط به داشتن کارت ویژه ضابط قضایی است.
کد خبر : 261786

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی دادستانی کل کشور، ناصر عتباتی با اعلام برگزاری نشست با ضابطین قضایی استان اردبیل افزود: این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی و حل مسائل و مشکلات کاری و ارائه راهکاری‌ها به منظور خدمت رسانی مطلوب‌تر به همشهریان تشکیل شد.


وی تاکید کرد: با توجه به روزهای پایانی سال باید مروری بر عملکردهای خود داشته باشیم و برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف تلاش کنیم.


عتباتی افزود: باید با برنامه‌ریزی منسجم، اقدامات مناسبی در حوزه تولید امنیت پایدار، کاهش جرائم و برخورد با هرگونه عوامل مخل امنیتی و بزهکاری در استان انجام شود.


عتباتی درباره صدور کارت ویژه ضابطین قضایی نیز با اعلام اینکه استان اردبیل در صدور این کارتها جزو استان‌های پیشرو در کشور است، گفت: طبق قانون آیین دادرسی جدید کیفری هر گونه اقدام انتظامی منوط به داشتن کارت ضابط دادگستری است.


وی همچنین بر اهمیت و لزوم پیشگیری از وقوع جرم، ارائه آموزش‌های تخصصی و آموزشی و استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش تأکید کرد.


دادستان اردبیل با قدردانی از زحمات و خدمات نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، افزود: خوشبختانه هماهنگی خوبی در استان بین مرجع قضایی و انتظامی وجود دارد و در سایه این هماهنگی‌ها موفقیت‌های چشمگیری در استان حاصل شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر