صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

نقشه سوریه حاکی از تکه‌تکه‌شدن این کشور است

نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: «آیا ما راهکار دیگری غیر از راه حل سیاسی برای حل بحران سوریه داریم؟ یک فرد خوشبین (اشاره به خودش) می‌گوید که هیچ راهکار دیگری وجود ندارد.»
کد خبر : 261753

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، استفان دی‌میستورا نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه، در نشستی همراه با جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا، مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه و آلکسی پشکوف رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان روسیه، در کنفرانس امنیتی مونیخ به ایراد مطالب کوتاهی درباره وضعیت فعلی سوریه پرداخت.
دی‌میستورا با نمایش نقشه کوچکی از سوریه که در آن نیروهای و گروه‌های مختلفی که هرکدام بخشی از سوریه را به اشغال خود درآورده‌اند، اعلام کرد که نقشه سوریه اوضاع تکه‌تکه‌شدن و آشفتگی را در این کشور نشان می‌دهد.




دی‌میستورا گفت: «من به خوبی می‌دانم که در سازمان ملل هیچ تفرقه و دسته‌بندی وجود ندارد اما دوستان ما یک چیز داریم و آن هم مشروعیت است.»


وی تاکید کرد: «آیا ما راهکار دیگری غیر از راه حل سیاسی برای حل بحران سوریه داریم؟ یک فرد خوشبین (اشاره به خودش) می‌گوید که هیچ راهکار دیگری وجود ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر